گزارش

محل اداره بنيـاد شهيـد منطقه داريـون در شان خانواده هاي معظم شهدا نيست

ريحانه داريوني/سرويس گزارش داريون نما/

كوچه كنار كفش ملي دست راست، از اول كوچه درب دوم يك در رنگ و رو پريده بدون هيچ تابلويي كه نشان دهد، محلي كه ما مي رويم كجاست.

در مي زنيم البته درب نيمه بازاست،  آن را به  جلو فشار مي دهيم و نيم نگاهي به داخل مي اندازيم.

 چه آشفته و شلوغ است. ابتدا فكر كرديم اشتباهي آمده ايم اما وقتي از  رهگذري آدرس”بنياد شهيد منطقه داريون” را مي پرسيم متوجه مي شويم آدرسي كه آمده ايم كاملا درست است واداره بنياد شهيد داريون همان جايي است كه فكرش را هم نمي كرديم.!

از بين گچ و سيمان و سيم تلفن و وسايل سيم كشي برق كه داخل حياط بود با سختي گذشتيم و به در ورودي رسيديم راهرويي روبه رويمان بود .

چند تا صندلي كهنه، يك ميز كه با چرم روكش شده بود ولي تكه تكه يه فايل يك كمد يك تلفن و يك گل ميز ،گچ ديوارها تبله كرده بود و …

 وسط اتاق ايستاده بوديم و با حيرت دور و برمان را نگاه مي كرديم كه يك نفر در كمد راكنار زد و گفت: بفرماييد.!

 با همان تعجب گفتيم: بنياد شهيد منطقه داريون اينجاست؟

 جواب داد بله بفرماييد

 خودمان را معرفي كرديم  و از وضعيت ساختمان اداره بنياد شهيد داريون پرسيديم

علي جاويدي مسئول بنياد شهيد و امور ايثارگران  داريون در جواب ما گفت:الان 5-6 سالي مي شود كه روزهاي يك شنبه هر هفته از صبح تا ظهر اينجا مي آيم و به امور و مراجعات 76 خانواده شهيد و خانواده هاي جانبازان منطقه رسيدگي مي كنم.

از او سوال كرديم آيا اين ساختمان نا مناسب جوابگوي خانواده هاي شهدا و جانبازان هست. اصلا آيا اين محل در شان خانواده هاي معظم شهدا هست؟

 مسئول بنياد شهيد و امور ايثارگران  داريون در پاسخ گفت: من فقط وظيفه ام را انجام مي دهم .احتمالا قرار است جاي ديگري را براي بنياد شهيد داريون در اختيار بگيريم.

از اوپرسيديم آخرين باري كه به خانواده معظم شهدا سر زديد چه زماني بود؟

 او اما  پاسخي دو كلمه اي داد كه تعجب ما را در پي داشت:

يادم نمي آيد!

قرار بود براي اين گزارش پاياني بنويسيم و نتيجه گيري كنيم اما در نهايت تصميم گرفتيم نتيجه گيري را به مخاطبان داريون نما واگذاريم…

****************************************************

توجه: آن دسته از بینندگان سایت “داریون نما” که می خواهند در قسمت نظرات-پایان مطلب- نظرات و حرفهای خود را برای ما ارسال کنند اما آدرس “ایمیل” ندارند می توانند در قسمت آدرس ایمیل از این آدرس استفاده کنند: daryonnama@yahoo.com

1 دیدگاه

  1. اگه امکانش هست ادرس جدید بنیاد شهید داریون را در اختیار بنده قرار دهید !!
    من کل داریون را گشته ام و تابلویی ندیده ام .
    واقعا جای بسی تاسف است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا