ديدگاههمه

در نامه اي سرگشاده و انتقادي به داريون نما مطرح شد|يوسف بذرافكن:به اين دلايل به شوراي شهر داريون نمي روم

 بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود به پیشگاه مقدس حضرت صاحب الزمان عج الله تعالی فرجه و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و روح ملکوتی بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت اما م خمینی رحمت الله علیه و ارواح مطهر شهدای عزیزی که جان خود را فدای اسلام عزیز و میهن اسلامی نمودند و با بزرگداشت هفته دفاع مقدس دهه کرامت و میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام و با سلام وعرض ادب خدمت مردم ولایت مدار و فهیم شهر داریون مردمی که با صداقت تمام به این حقیر رای دادند تا نماینده آنها و مدافع حق آنها باشم.

قریب 6 سال است که مردم از من می پرسند چرا عضو شورا ی شهر نشدم ؟ چرا پس از استعفعای آقای هوشیار در شورا حاضر نمی شوم ؟

خداوند متعال که از نهان و آشکار و آنچه در سینه ها ست با خبراست و تمام حقایق را می داند .

مردم آگاه شهر داریون ازآنچه از ابتدا بو جود آمد بی خبر نیستندو نمی خواهم همه  آنچه را که از خداوند و مردم پنهان نیست باز گو کنم . اما پس از قریب 6 سال الان که از طریق سایت مردمی داریون نما و شهر وندان مکرر سوال می شود که چرا در شورای شهر حاضر نمی شوم سکوت را بیش از این جایز نمی دانم و برخی از حقا یق را بیان می کنم و حاضر هستم همین دلایل را در نماز جمعه یا هر جای دیگری بیان کنم .

يوسف بذرافكن:شایسته بود به جای آقای هوشیار که بیشترین رای مردم را کسب کرده بود و پیگیر خواسته های مردم بود افراد دیگری از شورا ی شهر استعفا می دادند

اینجانب با صداقت ، پاکی ، راستی و درستی و با شعار خدمت صادقانه به همه اقشار مردم کاندیدای شورای شهر شدم فوفع ما وقع . اما چرا اکنون پس از استعفای برادر بزرگوارم جناب آقای هوشیار حاضر به حضور در شورا نیستم ؟

۱- شایسته بود به جای آقای هوشیار که بیشترین رای مردم را کسب کرده بود و پیگیر خواسته های مردم بود افراد دیگری از شورا ی شهر استعفا می دادند.

2- اگر قرار بود استعفا اتفاق بیفتد شایسته بود این کار پس از پایان چهار سال اول عمر شورا انجام شود نه در ماه های پایانی سال ششم عمر شورا.

۳- متاسفانه شورا در شرایط فعلی که اعضای آن خسته شده و برخی از آنها حتی در جلسات شورا شرکت نمی کنند فاقد کارآیی لازم است .

4– عملکرد نامناسب شورا در برخی از موارد باعث نارضایتی مردم شده است و این موضوع را مردم بارها به من گفته اند و در جلسات پرسش و پاسخ به اعضای شورا بیان کرده و هیچ گاه آن را مخفی نمی کنند . البته شورا در این دوران خدماتی هم انجام داده است که هر کس منکر آنها بشود از انصاف دور شده و عدالت را رعایت نکرده است . اما گرفتن عوارض گاز تحت عنوان جعلی عوارض سطح شهر با وجود مخالف شدید مردم، مسوولین ، نمایندگان مجلس و امام جمعه محترم منطقه داریون ،عدم نظارت کامل بر عملکرد شهرداری ،دفاع غیر منطقی وبدون چون و چرا از عملکرد شهردار،آسفالت نشدن برخی از خیابانها و کوچه ها ، گرفتن عوارض نا عادلانه از شهروندان، عدم حضور برخی از اعضا در شهر داریون و دهها مورد دیگر از جمله دلایل نارضایتی مردم است و حقیر کسی نیستم که چشمم را بر روی حقایق ببندم و سکوت  را پیشه خود کنم .

حال مردم در این شرایط از این جانب توقع دارند در این چند ماه پایانی و با وجود همه این مشکلات این مسائل پایان یابد در حالی که همراهی ، وفاق و عزم و اراده لازم را در اعضای محترم شورا ملاحظه نمی کنم و لذا با کمال معذرت از شهروندان عزیز خواهشمندم با درایت و بصیرت کامل در انتخابات آتی نهایت دقت را بفرمایند و اعضایی شایسته ،شجاع ،امین و متدین رابرای چهارمین شورا شهر در خرداد ماه آینده انتخاب نمایند تا خدای نا کرده دچار حسرت و پشییمانی نشوند .

ومن الله توفیق.

برادر کوچک شما یوسف بذرافکن

توضيح داريون نما:

سايت داريون نما محل انتشار عقايد و ديدگاه هاي مردم داريون در جهت پيشرفت منطقه است. انتشار مطالب به معناي ديدگاه گردانندگان داريون نما نيست.سايت داريون نما متعلق به همه مردم منطقه است و آنان در قالب قانون مي توانند به ارايه نظرات،ديدگاهها و انتقادات خود بپردازند.

قطعا اعضاي شوراي اسلامي شهر داريون و همچنين شهردار اين حق را دارند تا از طريق سايت داريون نما درباره اين نامه يا مطالب ديگر نظرلت خود را منتشر كنند.

5 دیدگاه

  1. آقای بذرافکن با سلام
    اگرشما این همه نا عدالتی و حق خوری را دیده اید و تاکنون کلامی حرف نزده اید اگر از خلافی آگاه بوده اید اما بی تفاوت از آن گذشته اید فرق شما با این اشخاص چیست؟در ضمن اگر آقای هوشیار به دلیل مطالبی که شما فرمودید استعفا داده اند جای بسی تاسف است چرا که مردم به این شخص اعتماد کرده اند و ایشان بجای طلب حق مردم تنها سکوت و جا خالی کردن را پیش گرفته اند بنظر من گناه آقای هوشیار از بقیه کمتر نیست چون کنمان گناه است تمام مطالبی که گفته شد با در نظر گرفتن صحت گفته های شماست مطمئنا اعضای شورای شهر هم گفته هایی دارند و امیدوارم حقی از کسی ضایع نشده باشد

  2. سلام. جناب بذرافکن ازدلسوزان فرهنگی منطقه هستنداماانتظارهمه ماازایشان بیشترازسایرین می
    باشد.تکلیف زمان ومکان لازم ندارد.همه دوستان به صداقت شما ایمان دارند.بهتر بود انتظارات دوستان را برای خدمت به اهالی براورده می کردید وقضاوت را به عهده اهالی می گذاشتید.چرا که وجدان هرکس بزرگترین محکمه ایست که احتیاج به قاضی ندارد.

  3. آقای بذرافکن سلام
    به نظر من شما یکطرفه به قاضی رفته اید و تا خودتان در این موقعیت قرار نگیرید نمی توانید قضاوت درستی داشته باشید اگر قرار است مرحله بعد کاندید شورا شوید مطالب شما به عنوان یک سند محکم در داریون نما است امید است تمام مطالبی را ادعا کرده اید جامعه عمل بپوشانید
    با آرزوی موفقیت تمام خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا