اخبارهمه

ستاد انتخابات داریون نما تشکیل می شود

با توجه به نزدیکی به انتخابات مهم ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی شهر رو روستا به زودی بخش ستاد انتخابات داریون نما تشکیل خواهد شد.

در این بخش ضمن اطلاع رسانی درباره این دو انتخابات مهم نحوه انتشار رپرتاژ آگهی کاندیداها نیز به اطلاع خواهد رسید.

14 دیدگاه

  1. سلام بر داریون نما… حرکت مثبت, پسندیده, لازم و ضروری است. بی صبرانه منتظریم. پویا و پایا باشید.

  2. اين هم يك راه صرفه جويي در هزينه انتخابات است و فكر كنم هزينه تبليغ در داريون نما خيلي كمتر از چاپ بنر و غيره است

  3. تا آنجایی که برخی از کاندیدا های این دوره صبحت کرده اند احساس می شود که تشتت آراء و عدم انسجام در کاندیداهای دوره چهارم خیلی زیاد باشد .

  4. بله بیشتر کاندیداهای این دوره شورا جوان هستند و ما هم این را به فال نیک میگیریم. بالاخره ما باید به جوانان مومن و فعال و خلاق اعتماد کرده و شور و شوق خدمت صادقانه اشان را جدی گرفته و باورشان کنیم همان طور که امام به ما جوان های دیروز اعتماد کرد و ما هم نتیجه و آثار پر از خیر و برکتش را دیدیم… من فکر می کنم جوان بودن کاندیداها نه تنها عیب نیست که یک حسن است و انشاءالله اگر در مشاوره و امور اجرایی یاریشان کنیم به فضل الهی موفق خواهند بود… اگر هم تنهایشان بگذاریم که دیگر پیر و جوان ندارد زمینگیر خواهند شد… داریون با این شور و شوقی که اخیرا بر پیر و میانسال و جوان و نوجوانش حکمفرما شده است به فضل الهی آینده خوبی برایش رقم خواهد خورد. انشاءالله.

  5. سلام بر کاندیدا های عزیز این دوره از انتخابات شوراها…. ضمن تماس با مدیریت داریون نما برای درج رپرتاژ در سایت و انتشار آن پیش قدم شوید و اطلاع رسانی لازم را در زمینه شناخت اهداف و برنامه هایتان به مردم عزیز و مظلوم و زحمتکش منطقه انجام دهید. هر چند، مدیریت داریون نما خود به موقع شما را در جریان روند کار قرار خواهد داد، ولی چه اشکالی دارد شما پیش قدم شده و با ایشان تماس بگیرید. این اهمیت کار را می رساند و خیلی هم پسندیده است. مردم عزیز چشم انتظارند و می خواهند هر چه زودتر کاندیدا های خود را بشناسند و با اهداف و برنامه های آنان آشنا شوند. مردم منطقه این بار بیش از پیش عزم خود را جزم کرده اند و می خواهند به اذن خداوند متعال سرنوشت خود را خوب و خوب تر رقم زنند. اراده کرده اند تا آگاهانه و هشیارانه و به دور از تعصبات قومی و قبیله ای و با دیدگان باز در انتخابات شرکت کنند. آینده ای روشن در پیش روست و این را کاربران عزیز بهتر از هر کسی میدانند. ما کاربران داریون نما اراده کرده ایم که شورایی کارآمد و قوی، و شهری آباد و آباد تر و مردمی شاد و شادتر داشته باشیم. بر آنیم تا با استعانت از درگاه ایزد منان و تلاش جدی تر مسئولین راستین منطقه و کلان شهر شیراز و پشتیبانی و همکاری مردم همیشه در صحنه ی منطقه که این بار می خواهند با حضور بسیار پر رنگ خود در صحنه کاری کنند کارستان، مشکلات و معضلات ریز و درشت را از سر راه خود برداریم و منطقه ای در حد و اندازه ی لیاقت مردم عزیز بسازیم… و خدا سرنوشت و تقدیر خوبی را برایمان رقم خواهد زد. من به این گفته ی خود یقین دارم…. برخیزید که طلوع صبح صادق نزدیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا