اخبار

جام ولایت داریون به مرحله نیمه نهایی رسید

خبرنگار:علی مختاری|

مسابقات فوتبال جام ولایت  داریون (یادواره زنده یاد الله دادجهانی) روز جمعه پیگیری شد که طی آن تیم های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی این تورنمنت مشخص شدند.

به گزارش داریون نما در بازی نخست که قرار بود بین تیم های قائم (ج) شیراز و یاران داریون انجام شود بعلت نامعلومی برگزار نشد هر چند که نتیجه بازی این دو تیم که از قبل هم حذف شده بودند تاثیری در روند تیم های حاضر در این گروه نداشت.

در بازی دوم که بین دو تیم  داریونی برگزار شد، تیم بهزیستی در یک بازی پر گل و با نتیجه سنگین پنج برسه تیم خوب و با تجربه اتحاد را در هم کوبید تا ضمن کسب این پیروزی با ارزش به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد و خود را بعنوان یک مدعی در این جام معرفی کند.

برای تیم بهزیستی علی قربانی(20) رضا بداغی(40) الماس زارع دقایق 70و 89گلزنی کردند ضمن اینکه امین قربانی (30)و داریوش بذرافکن (47)گلهای اتحاد را به ثمر رساندند.

قضاوت این دیدار را آقایان محمدرضا کشاورز (کوشک مولا)به کمک روشن قنبری و محمد بذرافکن بعده داشتند.

در دیدار سوم تیم های شهدای دودج و قائم ب شیراز به مصاف هم رفتند که در پایان تیم دودجی موفق شد با نتیجه سه برصفر حریف شیرازی خود را مغلوب کرده و به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات راه یابد.

علی مختاری (80)قاسم زارعی (60 )و اکبر محبی (50)گلهای تیم دودج را به ثمر رساندند.

در این بازی تیم دودجی موقعیت های بسیاری را یکی پس از دیگری توسط مهاجمان خود از دست داد تا نیمه اول این بازی بدون گل به پایان برسد .

با آغاز نیمه دوم تیم دودجی اهنگ تهاجمی بیشرتی به خود گرفت و موفق شد تیم جوان و با آتیه شیرازی را با شکست بدرقه کند ضمن اینکه در این بازی دروازه بان تیم قائم چندین موقعیت تک به تک و خطرناک را از مهاجمان تیم دودجی گرفت تا مانع شکست سنگین تر تیم خود شود.

قضاوت این بازی به عهده  الماس زارعی به کمک محمد لطفی و علی درویشی بود.

در بازی آخر تیم های قائم الف شیراز و امید داریون به مصاف هم رفتند که این بازی پس از نود دقیقه تلاش بدون رد و بدل شدن گلی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

قضاوت این دیدار جنجالی را  بهنام بذرافکن به کمک علی درویشی و اصغر قربانی بعهده داشتند.

در این بازی و در دقیقه پنج  داور مسابقه با دادن کارت زرد دوم مصطفی قنبری بازیکن تیم امید را از زمین بازی اخراج کرد تا این تیم 85دقیقه از بازی را با یک بازیکن کمتر ادامه بدهد.

بدین ترتیب جمعه آینده از ساعت 15 تیم های شهدای دودج و امید داریون در یک بازی حساس به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف یکی از تیم های فینالیست مشخص شود.

در بازی دیگر این مرحله جمعه آینده از ساعت 17 تیم های بهزیستی داریون به مصاف تیم جوان و آینده دار قائم شیراز خواهد رفت تا دیگر فینالیست این جام نیز مشخص شود

13 دیدگاه

  1. با سلام به همه ورزشکاران
    الماس زارع شما هنوز دنبال توپ می دوید بابا مهدوی کیا وعلی کریمی و … خداحافظی کردند

  2. با سلام
    مدیر سایت خسته نباشید
    الماس زارع مگه چند سالشه؟
    اقای مختاری خبرنگاره یا بازیکن یا سرمربی ؟
    ولی خوبه

    1. تهراني عزيز سلام
      الماس با محاسبه روزهاي تعطيل و شب و روز خلاصه سيزده بدرها حدود 32 سالي دارد
      آقاي مختاري هم همه فن حريف است

  3. سلام خدمت اقای قربانی ومختاری عزیز
    هر چی گزارش ورزشی هست شما باهم دل میدید و قلوه میگیرید باید به اقای فردوسی پور بگیم دوباره شما را به جان هم بیاندازد!!!!!!!

  4. “کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام ”
    با سلام خدمت برادر بزرگوار جناب آقای علی مختاری عزیز….ضایعه درگذشت خواهر زاده ی گرامیتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم. خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی (ع) محشور نماید و به شما و سایر بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

  5. با سلام اقای مختاری دوست عزیز
    بنده هم به نوبه ی خودم مصیبت وارده را به شما و خانواده ی محترمتان تسلیت عرض مینمایم و صبر جمیل را برایتان آرزومندم.
    خدا ایشان را رحمت کند.

  6. جناب آقای مختاری عزیز سلام
    بنده نیز درگذشت خواهرزاده گرامیتان را به شما و خانواده بزرگوارتان و تمام بازماندگان تسلیت عرض میکنم واز درگاه الهی غفران ومغفرت برای آن مرحوم و صبر جزیل برای بازماندگان خواستارم.

  7. با سلام آقا مجتبی ظهرابی را در اخبار شورا می دیدیم ، مدتی است که شورا جلسه ندارد ، آقا مجتبی هم به سایت سر نمی زند ،دلمان برایش تنگ شده است .

  8. دوستان عزیز سلام
    جا دارد از دوستانی که با بنده ابراز همدردی کردند تشکرو قدردانی کنم انشالله در پناه حق پاینده و سالم و تندرست باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا