ديندارلو

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در دیندارلو

خبرنگار:رضا صالح زاده دیندارلو|

به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی در گلزار شهدای دیندارلو مراسمی برگزار شد.
در این مراسم که با ختم قرآن همراه بود یاد و خاطره آن مرد بزرگ گرامی داشته شد.

6 دیدگاه

  1. با سلام خدمت اقای رضا صالح زاده عزیز
    از شما به خاطر تهیه ی این گزارش تشکر میکنم امیدوارم که گزارشهای بعدی که ارسال میکنید همراه با عکس باشد تا جذابتر باشد.
    انشااله که موفق و موید باشید.

  2. با سلام… ممنون از اطلاع رسانیتان دوست خوبم. امیدوارم شرایط ارسال تصاویر مراسم نیز در آینده برایتان فراهم شود و ما از این پس شما را به عنوان خبرنگار فعال دیندارلو بشناسیم…. عزیز دل برادر، قولت فراموش نشود؛ قرار شد برای سایر دوستان دیندارلویی هم ایمیل ایجاد نموده و روش استفاده از آن را نیز به آنان بیاموزی تا بتوانند از این طریق با داریون نما در تماس باشند. یادت هست چه کسانی را می گویم که؟ منتظرم…

  3. با سلام و عرض خسته نباشید خدمت مدیریت محترم سایت محبوب داریون نما
    با توجه به افزایش تعداد مخاطبان و خبرنگاران سایت داریون نما به نظر حقیر برگزاری یک همایش یا یک دوره توجیهی مثل کلاس های آموزش خبرنگاری که در سال گذشته برگزار شد البته نه سه جلسه ،همون یک جلسه به نظر حقیر کافی می باشد و با حظور خبرنگاران جدیدالورود و اقایان جلیل زارع و علی زارع و دیگر کسانی که مد نظر مدیریت سایت می باشد می تواند در ارتقاء سطح کیفی سایت تأثیرگذار باشد.
    با تشکر

  4. با سلام… جناب آقای داریون نما، ما که قابل نیستیم ولی در کل حق با جناب آقای ارج زاده است. فکر خوب، پسندیده و لازم و ضروریی است.خبرنگاران که حتما باید با این حرفه آشنا باشند و قطعا نیاز به آموزش دارند. ولی آشنایی هیات تحریریه هم فکر بدی نیست.

  5. پیشنهاد می کنم که برای آنکه کسی بدش نگیرد خبرها فقط یک سطر باشد .یا این طور بنویسند : فلان برنامه اجرا شد از فلان و فلان و فلان و فلان و هئیت همراه که مجلس ما را مزین کردند نهایت تشکر می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا