اخبار

تمدید مجدد مهلت ثبت نام آیه های تمدن، تا تاریخ 20 خرداد ماه

جلیل زارع|
در سفر به داریون، متوجه شدم که با وجود بخشنامه ی طرح آیه های تمدن به مدارس از طریق آموزش و پرورش، توزیع بروشورهای ویژه این طرح در داریون، اطلاع رسانی در سایت داریون نما، فعال شدن فرهنگیان عزیز در اطلاع رسانی بیش تر و مشارکت آنان و حتی کافی نت پارسا در داریون در امر ثبت نام، هنوز هم برخی از واجدین شرایط موفق به ثبت نام در این طرح بسیار مفید و ارزنده نشده اند.این در حالی است که متاسفانه به علل مختلف، بروشورها در روستاهای منطقه و حتی دیندارلو که جزو شهر داریون هست، توزیع نشده است و اطلاع رسانی گسترده ای نیز صورت نگرفته است. بنابراین،از آن جا که هنوز هم برخی از دانش آموزان و والدین آن ها از وجود این طرح بی اطلاع هستند، از فرهنگیان عزیز کل منطقه درخواست دارم ،اکنون که برای بار دیگر تا 20 خرداد ماه، ثبت نام طرح آیه های تمدن، تمدید شده است، همت ویژه و بیش تری را مبذول نموده و تلاش نمایند به هر صورت ممکن، اطلاع رسانی گسترده تری صورت پذیرد تا این فرصت طلایی از ذی حقی سلب نشود.
×چه کسـانی مـی توانند در طـرح آیه هـای تـمدن ثبت نام نمایند؟
1.دانش آموزانی که در سال جاری در پایه ی ششم ابتدایی، دوم و سوم راهنمایی مشغول به تحصیل می باشند و معدل نیمسال اول آن ها حداقل 19 می باشد.
2.دانش آموزانی که در سال جاری در پایه های اول، دوم و سوم دبیرستان مشغول به تحصیل می باشند و معدل نیمسال اول آن ها در پایه ی اول و دوم 18.5 و در پایه ی سوم 18 می باشد.
3.کلیه ی دانش آموزان بجز سال ششم ابتدایی می بایست عضو بسیج باشند.دانش آموزانی که عضو بسیج نیستند نیز می توانند به بسیج مدارس یا پایگاه های بسیج مراجعه نموده و عضو شوند. از مسئولین ذی ربط نیز درخواست می شود برای عضویت این عزیزان در بسیج ،کمال همکاری و سرعت عمل را مبذول نمایند.
4- قبولي در آزمون ورودي (آزمون مبنا).

× مراحل راه یابی و استفاده از خدمات طرح آیه های تمدن در سال تحصيلي 93-92:
#ثبت نام:دانش آموزان منطقه داریون، افزون بر مراجعه به کافی نت پارسا در داریون( تلفن:2713332)، به روش زیر نیز می توانند به صورت اینترنتی ثبت نام نمایند:
1.ثبت نام طرح آیه هــای تمدن بصورت اینترنتی از طریق یکی از آدرس های زیر صورت می گیرد.
www.razmandegan.org.ir
www.r-azmoon.ir
2.هزینه ثبت نام برای کلیه پایه ها 2000 تومان می باشد.
دانش آموزان می توانند این مبلغ را به روش های زیر پرداخت نمایند:
■الف – پرداخت از طریق درگاه اینترنتی موجود در سامانه ثبت نام با استفاده از کارت های عضو شتاب.
*تذكر: دراين روش پرداخت، فرآيند ثبت نام شما در صورتي كامل مي گردد كه پس از پرداخت مبلغ از طريق بانك سامان ، با كليك بر روي منوي ” تكميل فرآيند خريد” به صحفه بعدي رفته با دريافت كد رهگيري و رمز عبور ثبت نام خودرا تكميل نماييد. بديهي است كه داشتن كد رهگيري و رمز عبور مربوطه جهت دريافت كارت ورود به جلسه در مراجعه بعدي به سايت الزامي است.
■ب – پرداخت از طریق دستگاه های خود پرداز (کارت به کارت) به شماره کارت 6104337770098687 بانک ملت به نام مؤسسه علمی و آموزشی رزمندگان و درج شماره فیش واریزی در قسمت مربوطه در فرم ثبت نام.
■ج – مراجعه به بانک و پرداخت مبلغ مذکور به حساب شماره 104494/05 بانک ملت شعبه میدان جمهوری شاخص 67108 بنام مؤسسه علمی و آموزشی رزمندگان و درج شماره فیش واریزی در قسمت مربوط در سامانه ثبت نام. (دانش آموزانی که دسترسی به اینترنت ندارند می توانند با مراجعه به حوزه ها و واحدهای بسیج دانش آموزی و یا شعبات و نمایندگی های مؤسسه رزمندگان در سراسر کشور نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند.)
*تذكر : در صورتي كه پرداخت را با روش ”ب ”و ”ج ”انجام داده ايد و شماره کارت و فیش واریزی در قسمت مربوط در سامانه ثبت نام را درج نموده ايد، ثبت نام شما موقتاً انجام مي شود . جهت اطمینان از تایید نهایی ثبت نام خود، پس از 24 ساعت با استفاده از کد رهگیری و رمز عبور خود وارد سایت شوید. در صورت عدم تایید یا بروز هرگونه مشکل فنی، با شماره های 88340372 و 88340373 در ساعات اداری تماس حاصل نمایید.

# مهلت ثبت نام:
ثبت نام تا تاریخ 20 خرداد ماه تمدید شده است.

#آزمون ورودی: (آزمون مبنا):
دانش آموزانی که در طرح آیه هــای تمـدن ثبت نام مــی نمایند، در یک آزمون ورودی شرکت داده می شوند و افرادی که تراز و رتبه ی بالاتر را بدست آورند به مدت شش سال بورسیه شده بــصورت رسـمی عضو و از خدمات آموزشی رایگان بهره مــند خواهند شد.(سطح الف)
همچنین افرادی که رتبه ی لازم را کسب نکنند در صورت تمایل، با پرداخت بخشی از هزینه ها از خدمات آموزشي طرح كه با تخفيف ويژه به اين دانش آموزان ارائه مي گردد استفاده نمایند. (تخفیف ویژه به این گروه ارائه می گردد.) (سطح ب)
آزمون ورودی پایه های ششم ابتدایی تا سوم دبیرستان در تاریخ های 13 تا 16 تیرماه در سراسر کشور به صورت هم زمان برگزار می گردد.
ثبت نام گسترده ی واجدین شرایط و موفقیت در آزمون مبنا را برای دانش آموزان عزیز منطقه ی داریون آرزومندم.

5 دیدگاه

  1. فقط یک جمله می توانم بگویم: جناب آقای استاد زارع و جناب آقای داریون نما خدا قوت .فقط عشق می تواند شما را تا این موقع از شب بیدار نگه دارد . امام زمان (عج) یاورتان .

  2. سلام بر کاندیداهای محترم شورای اسلامی شهر و روستاهای منطقه ی داریون… ممنون می شوم اگر بفرمایید در صورت رای آوردن چه کمک و مساعدت و همکاریی می توانید در شکل گرفتن هر چه سریع تر و بهینه ی موسسه ی علمی و آموزشی رزمندگان منطقه ی داریون داشته باشید و اصلا تا چه میزان به این قبیل برنامه های آموزشی اعتقاد داشته و پایبند خواهید بود.

  3. تو رو خدا مهلت ازمون رو تا 28 تمدید کنید من معدل اول رو در کل مدرسمون کسب کردم اما متاسفانه نتونستم ثبت نام کنم

    1. سلام احمدی عزیز…

      تا ۲۸ فروردین وقت داری. هر چه سریع تر به کافی نت پارسا برای ثبت نام مراجعه کن.
      اگه آخر سال همین رتبه رو نگه داری و تو مدرسه تون نفر اول باشی، پیش من یه جایزه ویژه داری. ببینم چه کار می کنی دلاور !

      و اگه خدای ناکرده به هر علت تو گروه “الف” پذیرفته نشی که چنین اتفاقی نمیفته، بازم اگه عمری باقی باشه قول میدم تو گروه “ب” مثل گروه الفی ها رایگان ثبت نام بشی و از تمام امکانات و تسهیلات طرح برخوردار باشی.

      قول… قول… قول…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا