اخبارهمه

مراسم افتتاحیه فعالیتهای تابستانی کانون فرهنگی تربیتی وحدت داریون

همزمان با «روز جوان» و میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام مراسم افتتاحیه فعالیتهای تابستانی کانون فرهنگی تربیتی و حدت داریون با حضور امام جمعه منطقه داریون حجت السلام عزیزی در سالن مدرسه راهنمایی معلم بسیجی شهید نادر خوش نژاد برگزار شد .

در این مراسم که مسئول نمایندگی آموزش و پرورش و تنی چند از مسولین محلی و اولیاء دانش آموزان نیز حضور داشتند ، امام جمعه منطقه داریون با تبریک ولادت فرخنده حضرت علی اکبر (ع) وروز جوان به جوانان و نوجوانان عضو کانون آنها را به تا سی جستن از حضرت جوان نمونه و قهرمان کربلا حضرت علی اکبر (ع) و نوجوان شهید کربلا حضرت قاسم ابن الحسن (ع) دعوت کردند و به بیان برخی از صفات یک جوان نمونه و شباهت های حضرت علی اکبر (ع) با جد بزرگوارش حضرت محمد (ص) پرداختند . حجت السلام عزیزی خطاب به جوانان و نوجوانان دختر و پسر حاضر در جلسه گفتند : از دوران نوجوانی و جوانی که بهترین سالهای عمر شما است با شرکت در کلاسهای مختلف فرهنگی هنری ،ورزشی حداکثر استفاده را بنمائید .در این مراسم چند نفر از نونهالان و نوجوانان به اجرای سرود و قرائت شعر در وصف امام زمان (عج) پرداختند و یک مسابقه حضوری اجرا شد.

در ادامه، برنامه های فرهنگی ، هنری ،ورزشی ،علمی و مهارتی کانون برای اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان تشریح و در پایان ضمن توزیع شربت و شیرینی با اهداء جایزه به نفرات برتر رشته های مختلف ترم بهار کانون از آنها تجلیل بعمل آمد .

لازم به یاد آوری است که پس از  یوسف بذرافکن مدیر سابق کانون هم اکنون سرپرستی و اداره فعالتهای کانون فرهنگی و تربیتی وحدت داریون به روح اله برزگر که خود از دانش آموزان یوسف بذرافکن و از جوانان شایسته و توانمند داریونی است سپرده شده است و وی علی رغم مشکلات و کمبود ها اما به ادراه کانون مشغول است .

این کانون از سال ۱۳۷۱-۱۳۷۰ تا کنون به غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان منطقه داریون مشغول است و توانسته است بویژه در فصل تابستان صدها نفر پسر و دختر از شهر داریون و روستاهای حومه راجذب فعالیتهای کانون نماید.. به امید آنکه روزی مشکلات و کمبود های این کانون خوش سابقه مرتفع شود .

5 دیدگاه

  1. با تشکر از اقای بذرافکن به خاطر ارسال این گزارش
    افراد زیادی دعوت شده بودند که متاسفانه در این مراسم شرکت نکردند.
    ضمنا اقای برزگر نیاز به حمایت دارد .

  2. با سلام و تشکر از آقای زارع حقیر شانزده سال در کانون مقاومت کردم تا مشکلات کانون حل شود . نشد که نشد. به هر دری زدم باز نشد ،به هر کسی که مراجعه کردم سودی نداشت ، به هرکسی که مکاتبه کردم اثری نداشت و عملی نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا