اخبار ويژه

شنیده می شود…|توصیه هایی “فراتر از توصیه” برای انتخاب شهردار جدید

شنیده می شود که: برای انتخاب شهردار جدید شهر داریون از طرف برخی افراد به اعضای شورای اسلامی شهر توصیه هایی شده است. البته شنیده می شود این توصیه ها از حد “توصیه” نیز فراتر رفته و به چیزی شبیه “دستور” تبدیل شده است!

گویا اعضای شورای شهر داریون که همگی جوان هم هستند تاکنون استقلال خود را حفظ کرده و ضمن مشورت با افراد معتمد اما به چنین توصیه هایی که بعضا این توصیه ها با اصرار زیاد نیز انجام گرفته توجهی نکرده اند.

امیدواریم شورای جدید تا آخر استقلال عمل خود را حفظ کند کاری که از هر پنج عضو جوان و تحصیلکرده شورا بر می آید.

3 دیدگاه

  1. بیشترین توصیه ها از ناحیه افرادی بوده است که می خواهند اعضای شورای اسلامی دوره چهارم را سفارش به قبول و انتصاب شهردار مورد نظرشان کنند .این توصیه ها آنقدر فراوان است که اعضای جوان شورای شهر را که می خواهند مستقل عمل کنند کلافه کرده است .انتشار مطالب اخیر از طرف سایت داریون بهانه خوبی برای فشار مضاعف به اعضای شورای چهارم شده است . .اصرار این عده برای انتخاب شهر دارمورد نظرشان تا به جایی رسیده است که اصرار دارند شواری جدید دراولین مصوبه خود مبنی بر انتصاب سرپرست شهرداری داریون تجدید نظر کند.

  2. دیروز در مراسم تودیع ومعارفه شهردار عنوان نمود که وضع شهرداری بسیار خوب است 350میلیون تومان وجه نقد در حساب شهرداری و بعلاوه پول دانشگاه آزاد و پمپ بنزین که نزدیک به یک میلیارد تومان است ، و شهرداری هیچگونه بدهی ندارد . خوش بحال شهردار وسرپرست بعدی روی سفره آماده نشسته ،به گمانم ادامه بلوار داریون تا دودج!!! در دستور کار سرپرست جدید باشد!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا