داريون نماگزارش

مراسم دومین زادروز داریون نما به روایت تصویر

عکس ها:روح الله قربانی|

 

حضور چشمگیر خواهران در مراسم دومین زادروز داریون نما.در این عکس جهاندیده و مردانه دو عضو شورای اسلامی شهر داریون نیز دیده می شوند.

 

 

 

استاد بهمن پگاه راد نویسنده برتر کشور در حوزه نوجوانان
استاد بهمن پگاه راد نویسنده برتر کشور در حوزه نوجوانان

 

مجید آباد دارنده نشان برتر طراحی گرافیک استان فارس-طراح پوستر مراسم زادروز داریون نما
مجید آباد دارنده نشان برتر طراحی گرافیک استان فارس-طراح پوستر مراسم زادروز داریون نما

 

بهزام هوشیار ازمسوولان ناحیه 4 اموزش و پرورش
بهزام هوشیار ازمسوولان ناحیه 4 اموزش و پرورش

 

جمعی از گروه برگزار کننده
جمعی از گروه برگزار کننده

 

جلیل زارع در حال عرض خیرمقدم
جلیل زارع در حال عرض خیرمقدم

 

7 دیدگاه

  1. سلام . در اول می خواستم از زحمات شما دوستان وزحمت کشان بیدریغ داریون نما تشکر کنم . جناب آقای بذرافکن بدون شک یکی ازکارهای مهم و ماندگار در این دوران می تواند کارفرهنگی و رسانه ای باشد که جناب عالی بار مسو لیت آن را بعهده گرفته اید و این که تا حدودی توانسته اید شهر و دیارمان داریون را به همه جا معرفی کنید جای خوشبختی و بالندگی برای این منطقه است و جای تشکر دارد. باید بعرض شما و دوستان برسانم تا جایی که من اطلاع دارم دوستان و اشنایان این حقیر هم از استان چهارمحال بختیاری و شهرستان لردگان جناب آقایان روزدار هم وارد سایت شده و نظر داده اندکه جادارد ضمن سلام خدمت آنان از ایشان هم تشکر کنم . انشااله که موفق باشید . در مورد جناب آقای شرفی این فرهنگی دلسوخته باید زحمات ایشان را نادیده نگرفت و انشااله جناب آقای شکری عزیز و فرهنگی عاشق دیار و مرز بوم خود هم یاری و کمک کنیم تا انشاله ایشان هم بتواند با خدمات ارزنده ای که در فکر دارد را به مرحله اجرا بگذارد. . جناب آقای بذرافکن در هفته دفاع مقدس هستیم انشااله در این زمینه هم کار کنید با تشکر

    1. درود بر داریونی های عزیز،جناب قنبری لطف دارند:همه دوستار این هستند که در جایی که خواهان پیشرفت و آبادانی هستند،نظر بدهندو سپاس گذار باشند چرا که پیشرفت در هرگوشه ای از ایران که باشد بسان این است که کشور پیشرفت کرده است.

      سپاس.

      1. سلام جناب آقای روزدار عزیز، مجددا حضورتان را به فال نیک گرفته و از نظر لطفتان نسبت به سایت و کاربران آن نیز ممنونیم. جاری و ساری باشید عزیز…

        1. جناب زارع از آشنایی با شما بسیار خرسندم،از لطف شما بسیار سپاس گذارم.

          پاینده و سرافراز باشید.

          سپاس.

          1. جناب آقای روزدار عزیز، کمی هم از زادگاه خودتان بگویید تا ما هم از آداب و رسوم و فرهنگ غنی زادگاه شما بیش تر آشنا شویم. پویا و پایا باشید.

          2. جناب زارع از حضور شما و آقای قنبری پوزش میطلبم،این اواخر وقت نکردم به داریون نمای زیبا سر بزنم،اما امروز مطالب سایت رو خوندم بسیار جالب و دل انگیز بود.به خصوص اون تیتری که عنوانش *در دایره،داریون نما چقدر از هم غافلیم.*بسیارمطلب خوب ومفیدی بود.البته همه مطالب شایان

            جناب زارع به گفته معروف هر کجای ایران سرای من است،خواسته بودید از زادگاهم بگم.
            ازلطف شما سپاس فراوان را دارم.

    2. سلام جناب آقای قنبری عزیز….
      مراسم را کاربران داریون نما اداره کردند و انصافا سنگ تمام گذاشتند. من هم با شما عزیز دل برادر هم صدا می شوم و از این عزیزان تشکر و قدردانی می کنم.
      ممنون که داریون نما را به غیر داریونی های عاشق فرهنگ و قلم، معرفی می کنید. جناب آقای روزدار با حضورشان در داریون نما، قطعا بر غنای آن خواهند افزود.

      زحمات افرادی مثل جناب آقای شرفی نیز بر کسی پوشیده نیست. خدمت صادقانه در کنار نقاط قوت، نقاط ضعف و کم و کاستی هایی نیز دارد. ایشان در دوران خدمت در شورا به کمک سایر اعضا، آن چه از دستشان بر می آمد انجام دادند و ما به ایشان و سایر اعضای دوره های اول تا سوم، خسته نباشید می گوییم و آرزو می کنیم در پست های دیگر هم چنان به خدمت خالصانه و صادقانه پرداخته و موفق باشند. کم و کاستی ها را نیز باید با تلاش اعضای جدید شورا و مردم فهیم و آگاه داریون جبران کرد. مسلما داریون نما و کاربران دلسوز آن می توانند در انعکاس مشکلات و معضلات و یافتن راه حل هایی برای احقاق حق این مردم مظلوم و زحمتکش نقش آفرین باشند.

      پویا و پایا باشید عزیز دل برادر…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا