اخبارپربیننده ترین مطالبگفت و گوهمه

تحقق رویای دیرینه ورزشکاران منطقه داریون

نرگس افتخار عضو شورای شهر از بتن ریزی زمین فوتبال بزرگ شهر داریون خبر داد

عملیات بتن ریزی زمین فوتبال بزرگ شهر داریون آغاز شده و به زودی شاهد نصب چمن مصنوعی و کلیه تجهیزات و تاسیسات مربوطه در این ورزشگاه خواهیم بود.

خانم نرگس افتخار-عضو شورای اسلامی شهر داریون-با بیان مطلب فوق به داریون نما افزود:این مهم با  تلاش نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر و همچنین زحمات  مهندس رحیمی شهردار داریون در حال انجام است.


این عضو شورای شهر داریون در ادامه اظهار داشت: بر خود واجب می دانم از همکاری مسئولین و دستگاههای ذیربط از جمله استاندار، نمایندگان مجلس به ویژه دکتر عزیزی و دکتر قادری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه منطقه داریون، فرماندار ، مدیر کل ورزش و جوانان استان، رئیس اداره ورزش و جوانان شیراز و همچنین زحمات  خداجو رئیس اسبق ورزش و جوانان شیراز و نماینده تربیت بدنی داریون علی بذرافکن که انصافا کمک های شایانی برای بهسازی، تجهیز و تکمیل این مجموعه ورزشی انجام داده و موجبات تسهیل و ایجاد امید و سرزندگی در روحیه ورزشکاران محروم اما با استعداد و پر کردن اوقات فراغت جوانان شهر و منطقه را فراهم شده قدردانی کنم.
خانم افتخار درباره زمان بهره برداری از این پروژه گفت: امیدواریم در آینده ای نزدیک همچون ایام مبارک و فرخنده یوم الله دهه خجسته فجر، شاهد افتتاح و بهره برداری از این پروژه و رویای دیرینه ورزشکاران منطقه داریون باشیم.

امتیاز کاربران: 4.6 ( 1 رای)

1 دیدگاه

  1. تشکر از زحمات هر کسی در این مورد قدمی برداشته.کاش یه کم دور اندیش بودند و نسبت به عریض کردن محوطه اصلی قدمی برداشته میشد که در آینده اگر سکویی برای تماشاچی ساخته میشد جا برای احداثش بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا