داريون نما

تبادل بنر داریون نما با سایت پربیننده سپاهان لینک

یکی از سیاستهای سایت داریون نما جهت دیده شدن بیشتر تبادل بنر با سایتهای پربیننده کشور است.

از این روی از امروز بنر سایت داریون نما در سایت سپاهان لینک به نمایش درآمده است.

همچنین بنر سایت سپاهان لینک نیز در داریون نما قابل مشاهده است.

برای دیدن بنر سایت داریون نما در سایت سپاهان لینک اینجا کلیک کنید.

18 دیدگاه

  1. با سلام….
    تبادل بنر با سایت های مطرح، اعتبار داریون نما را دوچندان می کند و بیش از پیش می شناساند. همان طور که سایت های مطرح هم با این تبادل، خود را بهتر می شناسانند و معتبر تر می شوند.

    داریون نما کم سایتی نیست. سایتی است که سرش به تنش می ارزد و کلی حرف دارد برای گفتن در این زمانه ی ولولا ! در دنیایی که بیش تر سایت ها، آن چنانی اند، امثال داریون نما ها غنیمتند.

    کاش خودمان قدر خودمان را بیش تر بدانیم ! و بیش تر برایش وقت بگذاریم ! داریون نما، به تمام معنا، داریون نماست و کاربران آن، گل سرسبد کاربران سایت های دنیا….

  2. یه تیم داره اصفهان ، فقط و فقط سپاهان
    به امید روزی که باز سپاهان رو در صدر ببینیم !!!!!!

  3. تقدیم به طرفدار متعصب سپاهان

    آنکس که بداند و بداند که بداند

    اسب خرد از گنبد گردون بجهاند

    آنکس که بداند و نداند که بداند

    بیدار کنیدش که بسی خفته نماند

    آنکس که نداند و بداند که نداند

    لنگان خرک خویش به منزل برساند

    آنکس که نداند و نداند که نداند

    در جهل مرکب ابدالدهر بماند

  4. واسه همین تعصب ها به تیم های استان های دیگه است برق خاموش شد فجر رفت ته جدول سپاهان وذوب پول دارند هوادار طرفدار دارند حداقل زبونی بگیم یه تیم داریم طرفدارشیم هوادارشیم درسته اسانسوره ولی برای ما فجر همیشه دوست داشتنیه

  5. راستی تا پرسپولیس هست تیم های دیگه خواب صدر ببیند امسال پرسپولیس شخصیت قهرمانی داره ازهمین حالا بهتره فکر نایب قهرمانی سومی باشند

  6. سلام.
    پس تعبیر خواب من همین بود!
    دیشب خواب میدیدم سایت داریون نما به همراه اکیپ خودش ,در یک همایش جهانی که روی یک تپه بزرگ زیبا برگزار میشد شرکت کرده بود,ودر پایان با شادی به داریون برگشتند.موقع رفتن من وچند نفر دیگه جزء کسانی بودیم که با گروه اصلی رفتیم.اما وقت برگشتن مسول سایت ما را جا گذاشتند و خودشان برگشتند .ومن ازشون گله داشتم وآخرشم این گله رو باهوش در میون گذاشتم.
    الان که این پست رو دیدم خوشحال شدم وصمیمانه برای داریون نما ومسولش آرزوی سربلندی میکنم.

    1. سلام ایلماه….
      هر چند من تعبیر خواب نمی دونم، ولی فکر می کنم اون تپه ی بزرگ، تپه ی نور الشهداست و انشاءالله همایش جهانی ما هم خاکسپاری اجساد مطهر شهدای به ظاهر گمنام هست که قراره داریون نما ابهت و شکوه اون رو، روز شهادت ضامن آهو در این فضای مجازی به تصویر بکشه.

      خوش به سعادت شما و اون چند نفر دیگه که طلبیده شده اید برای استقبال و بدرقه ی این افلاکیان غریب. بر توفیقی که نصیبتان شده است غبطه می خورم. نکند از حضور در این همایش ملکوتی باز مانید ! برنامه اتان را به گونه ای تنظیم کنید که از اول تا آخرش را حضوری عاشقانه داشته باشید ! باور کنید آب نطلبیده مراد است. شاید شما آب طلب نکرده باشید، ولی آب شما را طلب کرده است ! حلاوت این دیدار عاشقانه گوارای وجودتان !

      رسالت مدیر سایت همان رساندن شما عزیزان به قله بود. شما هم جا نماندید ! ماندید تا زینب گونه عمل کنید. خوشا به حالتان و توفیقی که نصیبتان شده که به این سادگی نصیب هر کسی نمی شود. لیاقت می خواهد. سلام من وامانده را هم به آن افلاکیان برسانید.

      این فقط تعبیر این حقیر سراپا تقصیر از خواب صادقانه ی شماست. همین. نه بیش تر و نه کم تر.

      1. سلام
        اگه اون تپه ,تپه نورالشهدا بوده پس باید جهت اطلاعتون بگم تنها کسی که یادمه با آقای داریون نما برگشت شما بودید. پس بدونید که شما هم بودید .تازه جزء افراد ویژه هم بودید.

  7. راستی اینو میخواستم بگم .آقای داریون نما همین الان بگم انشا الله وقتی به موفقیتهای بزرگ دست پیدا کردی نکنه درگیر بعضی تعصبات بشید وکاربراتون رو فراموش کنید وجا بذاریدا!!!
    واز همین جا به تمام سایتهایی که داریون نما را مشاهده میکنن سلام میکنم وخوش آمد میگم. ومیگم که واقعا سایت داریون نما یک سایت پویا وصمیمی ومنحصر به فرده.

  8. سلام
    با تشکر از مدیر محترم سایت که با ابتکار و روشهای مختلف موجبات پیشرفت روز افزون سایت و معرفی هرچه بیشتر این سایت و فرهنگ مردم داریون را را فراهم میکنند .

  9. به اميد سقوط نکردن فجر با وجود مديران لاييييييييييق فوتبال فارس!!!!!!!!!

  10. سلام
    مدتی بود که سایت داریون نما را ندیده بودم ، قالب جدیدخیلی
    خوب شده است .
    ضمن تشکر از مدیر محترم سایت ، امیدوارم فعالیت ها و خدمات این سایت بتواند در حل مشکلات و مطالبه حق مردم داریون همچنان پویا وپایا باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا