آسمانههمه

هر زمان وهر مکان در تسخیر روح بلند شهید است

اسماعیل یاری فر|

سلام ودرود خداوند بر روح پاک و مطهر شهدای گرانقدر و والا مقام ، عزیزانی که با تقدیم جان گران بهای خود عزت و عظمت را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

این روزها مردم شریف منطقه داریون میزبان شهدای گمنامی هستند که با گمنام ماندن خود خوش نامی همراه با اقتدار ایران اسلامی را رقم زدند ،نیک می دانیم همه مردم ایران مدیون رشادت های این قهرمانان ماندگار و صبر و تحمل خانواده های معظم ومعزز شهدا هستند.

براستی حضرت امام خمینی (ره ) جمله بسیار زیبایی در وصف شهدا فرمودند ، ( شهدا شمع محفل بشریتند ) نگاه حضرت امام (ره ) به پهنه جغرافیایی همه گیتی در خصوص جایگاه شهید و شهادت بوده ، چرا که عظمت شهید زمان و مکان ندارد ، هر زمان وهر مکان در تسخیر روح بلند شهید است.

مردم منطقه داریون که خود افتخار تقدیم خیل عظیمی از جوانان برومند خود در راه دفاع از اسلام وانقلاب را دارند به خوبی معنویت شهید را درک می کنند و به همین خاطر است که توفیق میزبانی شهدای گمنام را در دیار خود دارند ،باشد که جهت خشنودی و رضایت شهدا بتوانیم رهروان پاک ، صدیق و ادامه دهنده حرکت مقدس آنها باشیم تا در روز محشر شرمنده شهدا نباشیم ، یقین داشته باشیم رفتار، کردار، گفتار و نگاه ما مورد توجه شهداست ، پس بیش از پیش بکوشیم لحظه ای از آنچه مورد خواست شهدابوده وهست غفلت نکنیم. نام و یاد همه آن عزیزان پر افتخار باد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا