اخبار

برتری پاس جعفری و شهدای لابیشه بر حریفان خود

خبرنگار:علی مختاری|
هفته اول مسابقات فوتبال منطقه داریون (یادواره شهدا)جمعه(دوم اسفند) با انجام چهار دیدار پیگیری شد که طی آن  تیم های امید و شهدا از تربرلابیشه ،پاس و میثاق از تربرجعفری بر حریفان خود پیروز شدند.
 به گزارش داریون نما در بازی نخست تیم امید لابیشه با نتیجه خفیف  یک بر صفر بر میثاق این روستا چیره شد.تنها گل این بازی توسط کاظم بذرافشان از امید به ثمر رسید.
قضاوت این دیدار به عهده مجتبی کشاورز به کمک محمدرضا کشاورز و مصطفی کشاورز بود،که محمدرضا ارجی از میثاق از داور این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.
در بازی دوم تیم های ستارگان و پاس هردو از تربر جعفری با مصاف هم رفتند که تیم پاس موفق شد با نتیجه پر گل سه بر دو همشهری خود را شکست بدهد.
گل های تیم پاس توسط مرتضی زارع (دوگل) و مهدی جوکار به ثمر رسید ضمن اینکه حسن جوکار و حسین جوکار نیز برای ستارگان گلزنی کردند.
قضاوت این دیدار پر برخورد بعهده الماس زارع  به کمک محمدرضا کشاورز و مصطفی کشاورز بود.محمدیعقوب زاده از ستارگان و قاسم جوکار و محمدرضا جوکار از پاس کارت زرد دریافت کردند.
در دیدار حساس و دیدنی سوم دو تیم همشهری پاسارگاد و شهدا به مصاف هم رفتند که طی آن تیم شهدا با نتیجه سه بر دو تیم خوب و  یکدست پاسارگاد را در هم کوبید.حسین جمشیدی ،میثم روستا و مسعود زارع برای شهدا و محسن بذرافشان و حسین ارجی نیز برای پاسارگاد گلزنی کردند.
قضاوت این دیدار حساس بعهده کمال زارعی به کمک روشن قنبری و مهدی برنجی بود.
حمید ارجی و پیمان جمشیدی از پاسارگاد کارت زرد گرفتند ضمن اینکه  محمد جشمیدی از تیم شهدا  با گرفتن کارت قرمز اولین اخراجی این جام لقب گرفت.
در بازی پایانی  تیم میثاق تربر جفعری یا تک گل حمید رضا جوکار وحدت را از پیش روی برداشت .
قضاوت این دیدار بعهده رحمان جوکار به کمک محمدرضا کشاورز و محمد جوکار بود تنها کارت زرد این دیدار هم توسط حسن جوکار از وحدت تربر لابیشه دریافت شد.
 در اولین هفته این مسابقات 12گل از خط دروازه ها گذشت که میانگین سه گل در هر بازی نشان از قدرت تهاجمی و میزان آمادگی تیم های حاضر در این تورنمنت می دهد.

4 دیدگاه

  1. با سلام ممنون واقعاخبر جامع کامل بود اما اگه میشد یه جدول طراحی بشه نتایج هر دفعه به روز میشدو تو صحفه اصلی سایت قابل دیدن بود هیچان مسابقات بیشتر میشد رغبت به پیگیری نتایج بیشتر با تشکر

  2. با سلام از لطف شما دوستان عزیز
    در مورد کارت زرد در بازی پایانی ،خشنود جمشیدی این تعداد رو به بنده اعلام کردند
    در مورد جدول هم اتفاقا توی نظرم بودش تا کل بازیهای اول هر گروه انجام بشه حتما جدول هم میگذاریم باتشکر

  3. با سلام و تشکر از شما. جایزه تیم قهرمان چی هست؟
    لطفا از جمله “جایزه مهم نیست” استفاده نکنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا