اخبار

کلید “بهشت گمشده” به یک داریونی رسید!

خبرنگار: روح الله قربانی|
کلید بهشت گمشده که در بخش کامفیروز واقع شده است به دست شهردار داریونی کامفیروز رسید.
به گزارش داریون نما جوکار شهردار کامفیروز که روزهای نخست کارش را سپری می کند باهمت شورای اسلامی شهرو پیگیریهای متعدد ضمن برگزاری جلسه  باحجت الاسلام والمسلمین یعقوبی نماینده ولی فقیه در کامفیروز ،حسینی فرماندار شهرستان مرودشت ،قاسم زاده بخشدار کامفیروز وشکرانه از محیط زیست توانست مدیریت بهشت گمشده را که در گذشته در اختیار تعاونی دهیاران بخش کامفیروز بود ب عهده بگیرد.

مهندس جوکار شهردار جدید کامفیروز
مهندس جوکار شهردار جدید کامفیروز

جوکار در گفتگوبا خبرنگار داریون نما در این رابطه افزود:سعی و تلاش ما بر این است که بهترین و بیشترین خدمات را به مهمانان نوروزی و شهروندان گرامی ارائه دهیم به نحوی که ساختار طبیعی وبکر این منطقه دچار هیچگونه تغییری نشود.
گفتنی است جوکار از تمام مسافران نوروزی و مردم منطقه داریون جهت دیدن این منطقه دعوت کرد ودر پایان از زحمات امام جمعه ومهندس جعفری معاون عمرانی فرمانداری ، بخشدارکامفیروز و فرهادی رییس تعاونی دهیاران تقدیر و تشکر کرد.

3 دیدگاه

  1. سلام بر کاربران داریون نما و جنابان نوروزی و جوکار…

    پیشنهاد می کنم روز جمعه 26 اردیبهشت ماه 93 مصادف با 16 رجب، ما کاربران داریون نما، به دعوت شهردار محترم کامفیروز و کلید دار بهشت گمشده، و راه بلدی ماهر هم چون نوروزی عزیز، از طلوع تا غروب آفتاب را در طبیعت بکر بهشت گمشده سپری کنیم. من هم قول می دهم اگر عمری باقی ماند با شما عزیزان همسفر باشم و در پایان “سفرنامه ی بهشت گمشده ” را قلم بزنم.

    ماییم و نوای بی نوایی / بسم الله اگر رفیق راهی

    هر کس می خواهد با ما همسفر باشد، در همین پست ، ثبت نام کند.هر چه خدا بخواهد…

    1. سلام از ما، ارج زاده عزیز…
      شما عین قابلید. قدمتان بر چشم. خوش آمدید. تا بعد و نفرات داوطلب بعد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا