اخبار

یارانه نقدی دهک های 4 تا 9 فردا واریز می شود

اخبار یارانه ای برای داریونی ها

ارانه نقدی سه دهک اول جامعه پیشتر واریز شده و یارانه نقدی سایر دهک‌ها در آخرین روز سال واریز می‌شود.

یارانه نقدی برای دهک های اول تا سوم 400 هزار تومان و برای سایر دهک ها 300 هزار تومان است. یارانه نقدی در سال های گذشته 45 هزار تومان بود که با یارانه معیشتی بنزین ادغام شد و در نهایت یارانه های 400 و 300 هزار تومانی به مردم داده شد. در دو ماه اخیر همراه با یارانه نقدی یک یارانه مضاعف که مخصوص خرید کالا است نیز برای مشمولان واریز می شود.
یارانه نقدی سه دهک اول جامعه پیشتر واریز شده و یارانه نقدی سایر دهک‌ها در آخرین روز سال واریز می‌شود.

براساس اعلام سازمان هدفمندی، یارانه نقدی دهک‌های اول تا سوم به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.
سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد، پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی از بهمن ماه سال جاری، یارانه مرحله ۱۵۷ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم کل کشور واریز شده و از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ماه قابل برداشت است.

بر همین اساس، در صورتیکه سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ 4۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.
سازمان هدفمندی یارانه‌ها در ماه بهمن اعلام کرد از این پس یارانه نقدی و معیشتی بر اساس زمان‌بندی‌های جدید واریز خواهد شد. بر این اساس یارانه نقدی ۴۰۰ هزار تومانی خانوار دهک‌های یک تا سه در بیستم و پنجم هر ماه و یارانه نقدی ۳۰۰ هزار تومانی سایر خانوارهای مشمول در سی‌ام هر ماه واریز می‌شود.

نکته‌ای که در خصوص زمان واریز یارانه‌های نقدی ماه جاری وجود دارد این است که اسفند امسال ۲۹ روزه است، بنابراین یارانه دهک‌های چهار به بالا باید یک روز زودتر از موعد مقرر به حساب آنان واریز شود.
بر این اساس روز سه شنبه 29 اسفند مبلغ 300 هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار دهک های 4 تا 9 واریز می شود که این مبلغ از ساعت 24 قابل برداشت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا