منهاي داريون

سرت را بالا بگير ايران!

 تنهاترين تيم دنيا، سرافرازترين آنها هم هست. شما بهترين بوديد بچه‌ها. ما با سلول به سلول پيكرمان به شما افتخار مي‌كنيم. شما به بهترين بازيكن تاريخ دنيا باختيد.

شما به بي‌انصاف‌ترين داور جام جهاني باختيد؛ داوري كه ميلمتري‌ترين صحنه جام را براي آلمان در مقابل پرتغال پنالتي گرفت، اما درو شدن ساق پاي اشكان را نديد.iran

ما به شما افتخار مي‌كنيم. اين صدا از حنجره يك ملت بيرون مي‌آيد؛ سرت را بالا بگير سردار، اشك مظلوميت، هديه براي رفع تشنگي‌ات.

8 دیدگاه

  1. ایران به آرژانتین به اضافه داور باخت
    خجالت اوره این داوربود حیف اسم داور که روش بگذارید ناداور بود به تمام معنا اصلا یه جور بود انگار معلول جسمی حرکتی بود همش جلوی توپ می اومد به قولا تو دست پا بود
    امیدوارم دیگه بازی هیچ تیمی رو قضاوت نکنه بره فیزوتراپی شاید مشکل عقلی جسمیش حل بشه
    حذفش نکنی

  2. کاربران ایرانی، آدرس صفحه فیس بوک داور بازی ایران و ارژانتین را در شبکه های اجتماعی پخش کردند.

    به گزارش عصرخبر، در پیام هایی که توسط کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی، نرم افزار های پیام رسان و غیر منتشر شده، از کاربران خواسته شده اعتراض خود را نسبت به ناداوری وی ابراز کنند.

  3. حمله ایرانی‌ها به صفحه فیس بوک داور صربستانی
    کاربران ایرانی پس از بازی ایران و آرژانتین به صفحه داور صربستانی هجوم بردند.

    ، تیم ملی فوتبال ایران در حالی با یک گل مغلوب آرژانتین شد که داور صربستانی یک پنالتی مسلم را به سود ایران نگرفت.

    این مسئله باعث انتقادهای شدیدی علیه این داور شد و در شبکه های اجتماعی عملکرد وی مورد نقد قرار گرفت و او را مقصر شکست ایران قلمداد کردند.

    جالب اینکه کاربران ایرانی که سابقه زیادی در حمله به صفحات افراد مشهور دارند، بلافاصله به صفحه این داور صرب در فیس بوک حمله کردند.

  4. ” چو علم آموختی از حرص آن گه ترس کاندر شب
    چو دزدی با چراغ آید گزیده‌تر برد کالا ”

    هر چند از آغاز هم معلوم بود که دست های پنهان، به کمک تیمی آمده است که در برابر مقاومت و ایستادگی جوانان غیرتمند ایرانی کم آورده است؛ ولی باورش کمی مشکل بود که این دست پنهان، ناگهان آشکارا از آستین نفر دوازدهم تیم مستاصل و شتاب زده ی به ظاهر قدرتمندی، بیرون آید و ثابت کند که در جهان فوتبال امروز ، هنوز هم می شود با چراغ آمد و گزیده تر کالا را برد.

    حرکت آشکار نفر دوازدهم تیم حریف، آن چنان واضح بود که جای هیچ اگر و امایی برای تکذیب وجود دستان پشت پرده باقی نگذاشت و واژه ای جز همان ” با چراغ آمدن و گریده تر بردن کالا ” را برای تحلیل گران منصف و بی طرف امر ورزش نگذاشت.

    به هر حال این گونه ترفندهای کهنه و پوسیده، چیزی از ارزش های والای یوزپلنگان سرزمین دلیران، کم نخواهد کرد…

  5. اگر بخواهیم خیلی در حالت خوشبینانه قضاوت کنیم و اشتباهات داوری را نادیده بگیریم حداقل جمله ای که میشه گفت اینه که : داور تحت تاثیر نام آرزانتین قرار گرفت و خیلی اشتباه سوت زد و نتیجه بازی را به نفع آرژانتین رقم زد

  6. یا داورهای بازی ایران و آرژانتین و نیجریه و بوسنی در حد مسابقات بین المللی نبودند و یا عمدی در کار بوده است که این مایه تاسف است.

  7. سلام بر ایران و ایرانی…

    سرت را باز هم بیش تر بالا بگیر ایران ! ایران سرافراز ! ایران قهرمان ! ایران عقابان تیز پرواز ! ایران، ای بیشه شیران، بیش از هر زمان بر خود ببال…

  8. سلام
    به نقل از سایت ورزش 3 تماشاگری از آرژانتین پس از اتمام بازی هر چقدر سعی کرد که جلوی گریه یکی از تماشاگران ایرانی را بگیرد نتوانست . آری تنها عامل باخت ما داوری بازی بود چون بچه ها هیچ چیزی در بازی کم نگذاشتن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا