داريون در قاب

توضيحي درباره ويديوهاي” داريون نما”/ اين ويدئوها اختصاصي سايت داريون نماست

يكي از بينندگان سايت داريون نما برايمان پيام داده كه ويديوهاي(برنامه صبح بخير ايران درباره داريون) در گوگل نيز موجود است و از ما پرسيده چه كسي اين ويديوها را آماده نمايش كرده كه در سايتي به نام “آپارات” نيز موجود است. آيا سايت تصويري “آپارات” اين كار را كرده يا آنان از سايت داريون نما برداشت كرده اند.

در پاسخ به اين بيننده عزيز بايد عرض كنيم كه اين ويديوها اختصاصي سايت داريون نماست و هيچ سايت ديگري مبادرت به انجام اين كار نكرده.

 در اين باره اما يك توضيح وجود دارد. سايت آپارات تنها سايت رسمي اشتراك و آپلود ويديو درمحيط وب ايران است و بسياري از سايتها با عضويت و اشتراك در سايت آپارات فيلم هاي خود را از آن طريق نشان مي دهند.

 سايت داريون نما هم براي نشان دادن فيلم هاي خود در اين سايت بزرگ عضو و مشترك شده و فعلا ويديوهاي خود را از همين طريق پخش مي كند.

شما وقتي در موتور جستجوگر گوگل نام داريون را سرچ مي كنيد يكي از گزينه هايي كه معرفي مي كند اينگونه است:”آپارات ويديوهاي داريون نما”. و اين بدان معناست كه اين ويديوها متعلق به داريون نماست كه از طريق اين سايت به نمايش درآمده است. و البته تمام مراجعه كنندگان مي توانند آن را دانلود كنند. و اگر سايت يا وبلاگي داشته باشند آن را در آن قرار دهند.منتهي در همان جا هم ذكر شده كه اين ويديوها متعلق به كدام سايت است.

براي ديدن خانه اشتراك سايت  “داريون نما” در سايت آپارات اينجا را كليك كنيد.در اين قسمت تمام ويديوهاي سايت داريون نما موجود است.

1 دیدگاه

  1. سلام . میگما همه کسائیکه اطلاع و مدارک دارن زحمت بکشن جاذبه های گردشگری و توریستی شهر و منطقه داریون رو برای سایت محبوب داریون نما بفرستن تا همه مطلع شن حتی خود داریونی ها . چطوره ؟ هر کی حاضره دستش بالا ؟ یا علی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا