ديندارلوهمه

عدل دیندارلو هم قهرمان جام، هم قهرمان اخلاق

تیم عدل با شکست پاسارگاد لابیشه و با اقتدار جام قهرمانی را بالای سر برد.

به گزارش داریون نما هفته پایانی مسابقات ۶جانبه دیندارلو با انجام دو بازی پیگیری شد که طی آن عدل با نتیجه پرگل ۵بر۲پاسارگاد را مغلوب کرد و با کسب ۱۳امتیاز قهرمان شد.

در دیداری دیگر تیم خوب و جوان مقاومت با نتیجه ۲بر۱تیم  قدرتمند شهاب را شکست داد. بازی سوم نیز که قرار بود بین تیم های شهدای لابیشه و شهدای دودج برگزار شود به دلیل حاضر نشدن دوتیم برگزار نشد.

بدین ترتیب عدل با ۱۳مقاومت با ۱۰شهاب ۹شهدای دودج ۴پاسارگاد۴و شهدای لابیشه با یک امتیاز عناوین اول تا ششم را به خود اختصاص دادند.

جواد شیرازی از شهاب کوشک مولا با به ثمر رساندن ۵گل آقای گل این تورنمنت شد ضمن اینکه تیم عدل هم با دریافت کمترین کارت زرد تیم برتر اخلاق هم به اختصاص داد.

قضاوت این بازیها به عهده علی مختاری ,مصطفی محترم,میثم امیری و امین برزگر بود. از طرف کمیته فنی برگزار کننده سید جواد موسوی (شهدای دودج)حسین کاظمیان (عدل)سجادجهاندیده(مقاومت)علی کشاورز (شهاب کوشک مولا)و صالح بذرافشان(پاسارگاد)برترین های اخلاق معرفی شدند.

مسولان برگزاری این جام  احمد شیدایی,عباس فریدونی,محمدزارع و علی مختاری بودند که زحمات قابل توجهی جهت برگزاری این دیدارها متقبل شدند.

1 دیدگاه

  1. جناب مختاری کلا خبر ها رو اشتباه میزنه.عدل با ۱۲ امتیاز اول شد.خبر قبل هم زده بود تیم های شهاب و عدل مدعی قهرمانی هستن که مقاومت هم مدعی بود.کلا از اول جام چندتا خبر زده همش عکس های کوشک مولا رو میزاشت اصلا از تیم های شهدای لابیشه و مقاومت دیندارلو که نایب قهرمان شد عکسی نزاشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا