ديدگاههمه

آقایان شورای شهر داریون کجا بودید؟!

انتشار خبر جلسه پیرامون ایجاد شهرک صنعتی داریون در سایت داریون نما بازتابهای مناسبی در بین اهالی این منطقه داشت.

نکته مهم این جلسه اما درباره سه عضو شورای شهر داریون است.

طبق اعلام جلیل زارع –متولی برگزاری جلسه- این جلسه با حضور چند نفر از مسوولین شرکت شهرک های صنعتی استان برگزار شده بود و در آن به جز این عزیزان که از شیراز در جلسه حضور داشته اند رستم پور شهردار داریون و همچنین دو عضو شورا خانمها جهاندیده و مردانه نیز بوده اند.

نکته مهم اما همین جاست سه عضو دیگر شورا که بر حسب اتفاق! همگی از آقایان بوده اند چرا در این جلسه مهم حضور نداشته اند؟

عکسی که سه عضو شورا در آن غایب هستند!
عکسی که سه عضو شورا در آن غایب هستند!

داریوش شکری به عنوان رییس شورا و همچنین کامران خورشیدی و علی اکبر فاتحی کجا بوده اند و چرا در این جلسه مهم نیستند.

برای پاسخ این سوال سراغ جلیل زارع رفتیم و از او پرسیدیم که چرا سه عضو دیگر شورا در این جلسه حضور نداشته اند.

نکته جالب اما پاسخ وی بود. زارع می گوید: به ما گفتند آقایان شکری و فاتحی و خورشیدی در یک جلسه مهم تر بوده اند و نتوانسته اند خودشان را به این جلسه برسانند!

خیلی جالب است. جلسات مهم شورا آن قدر زیاد است که در یک روز دو جلسه مهم برگزار می شود! و اقایان نمی توانند در آنها شرکت کنند!

حالا این که چه جلسه مهم تری از بحث ایجاد شهرک صنعتی داریون بوده بر ما پوشیده است. اما کاش لااقل این عزیزان لطف کنند و به مردمی که به آنها رای داده اند بگویند چه کار و جلسه مهم دیگری همزمان  با جلسه شهرک صنعتی داریون داشته اند که نتوانسته اند در جلسه شهرک صنعتی داریون حضور یابند؟!

خلاصه این که این عکس خیلی توی ذوق می زند. نمایندگان شرکت شهرک های صنعتی فارس به همراه شهردار و دو عضو شورای شهر داریون به اضافه جلیل زارع در این عکس حضور دارند اما خبری از سه عضو دیگر شورا نیست.!

به بیانی دیگر در این عکس دو عضو شورا حضور دارند اما سه عضو دیگر چون همزمان در جلسه مهم دیگری بوده اند حضور ندارند!عجب!

17 دیدگاه

  1. سلام
    خدا خیرت بدهد این که جای نگرانی ندارد ادم در جای که بحثی تخصصی هست که از ان سر در نمی اورد نباشد بهتر است تا برود و حرفی بزند و ابروی مردم منطقه هم برود
    باید خدا را شاکر باشید که نبودند .
    چون اونوقت یه سوتی میدادند و در همین جلسه فاتحه ای شهرک صنعتی هم خوانده میشد

  2. تاکنون کسی نتوانسته به این شورا بگوید بالای چشمت ابرو ! این شورا هم مثل قبلی ها هیچ انتقادی را نمی پذیرد .

  3. خدا پدرت را بیامرزد ،این حضور اکثریت اعضای شورا در جلسه نشان می دهد که عزم نمایندگان و منتخبان مردم در شورای شهر جزم است شما نگران چیزی نباشید!بروید جلو آنها هم می آیند ، مطمن باشید اگر اتفاقی خوبی افتاد در افتتاحیه برای نشستن شما در ردیف جلو صندلی خالی پیدا نمی شود و اشما باید مثل مینی بوس های قدیم تا آخر جلسه سر پا بیا ستید ، آن وقت آنقدر از یکدیگر تشکر می کنند که نگو ، برای مراسم هم گروه موزیک و مجری تدارک می بینند با چند میلیون بی قابل !

  4. شاید از اینکه خبرنگارتان را در جلسات شورا راه نمی دهند ناراحت هستید و پا توی کفش شورای شهر می کنید؟

  5. داشتیم زندگیمان را می کردیم این داریون نما دیگر از کجا سر و کله اش پیدا شد و حالا در همه جا سرک می کشد ! آقای عزیز مگر نشنیده ای که می گویند : زبان سرخ سر سبز می دهد بر باد

  6. اگر من در شورا کاره ای بودم قبل از هر اقدام مهم فرهنگی ،این سایت داریون نما را تعطیل می کردم !

    1. اعضا شورا که خوبه . بالاتر از اونم نمیتونه تو داریون از گردش آزاد اطلاعات جلوگیری کنه . اگه من هم جای مدیر مسئول داریون نما بودم . بدون هیچ گونه تعارفی کسا نی رو که از وظایفشون کوتاهی می کنن تو همین جا معرفی می کردم .
      تا برای کو تاهی یا سو استفاده های احتمالی جای امنی تو داریون پیدا نکنن . آقا جان داریون خیلی عقبه . هر کی مسئولیت قبول می کنه بایدچند برابر کار کنه تا عقبتر نمونیم . هر کی هم نمیتونه بسلامت . مشتاقان خدمت پیدا میشوند.

  7. آقا این بنده های خدا هم مثل همه ی مردم زندگی دارن یه کم هم به خودشون برسن نمیشه که همش کار کار کار همش جلسه جلسه جلسه خیلی هم گره از کار باز کردن شکون نداره.

  8. اسفندیار ؟
    برو برای سلامتی کاربران فهیم سایت که دست تورو خوندن اسفند – بیار!؟
    حالا یا عضو شورا هستی ویا فامیل درجه یکشون؟
    ولی هر که هستی بدون تعطیل کردن هر کاری در یه منطقه محروم و…کاری نداره!
    سازندگی وبرپا نگه داشتن یه سایت خبری وتنها سایت خبری خیلی مشکله ؟

  9. خوش‌بین باشیم، چرا فکر می‌کنیم جلسه مهم‌تر ایجاد شهرک صنعتی وجود ندارد؟! افتتاح اگر مهم‌تر از ایجاد نباشد، کم اهمیت‌تر نیست!
    هر چی نباشد قریب به یک سال هست که اعضای محترم شورا سرکار آمده‌اند، بالاخره در این یک سال حداقل یک پروژه به بار نشسته که نیاز به افتتاح داشته باشد، از بد روزگار زمان این دو تداخل داشته، فقط همین، تداخل زمانی…
    پس دنبال حاشیه نباشیم، متن مهم‌تر هست…

  10. ممکن است راست گفته باشند وجلسه مهمتری داشته باشند نمیشه بی دلیل آنهارو متهم کرد . کمی منصف باشیم

  11. با سلام
    دوستان عزیز و کارشناسان حرفه ایی عنایت بفرمایند علت اینکه میخوان داریون نما را تعطیل کنند چیه؟جز اینکه اطلاع رسانی کرده و منطقه داریون رو معرفی کرده است !!
    شاید بخاطر اینکه به نکنم کاری های دوستان گیر می دهد مستوجب تعطلیلی هست؟
    برادران گرامی مشکل را جای دیگر پیدا کنید نه تعطلیلی داریون نما
    !!
    بعضی ها عجب حرفایی می زننند بخدا

  12. سلام و عرض ادب:
    به نظر من بی انصافی است که شورا را اینقدر مورد هجمه قرار دهید چون حداقل اینجانب اکثر روزها میبینم که اعضای شورا فعالانه پیگیر مسایل و مشکلات هستند و فقط در بازدیدی که آقای فرماندار داشتند بارها جلسات مختلف بویژه برای شهرک صنعتی ، مخابرات و خیلی از جلسات که بنده هم حضور داشتم اعضای محترم شورا شرکت و از شهر داریون دفاع میکردند.
    ضمن اینکه معمولا در جلسات یک نماینده از شورا حضور و تمام اعضا لازم نیست حضور یابند .در صورت نیاز به مصوبه شورا در جلسات رسمی تصویب می کنند.
    جالب است وقتی به جای یک نماینده همه اعضا در بعضی از جلسات شرکت می کنند بعضا می گویند حتما بهم اطمینان ندارند همشون حاضر شدند !!!!!!!!!!!!!!!!

  13. سلام برادرم
    این بی انصافی نیست . اگر واقعا شورا کار مفیدی در این مدت انجام داده
    چرا خودشان زبان به پاسخ باز نمیکنند و کار کرد همین مدت را به اطلاع مردم نمیرسانند. تا هم اعتماد مردم را بدست اوردند و هم مرد در برخی از کارها حامی و هم صدایشان شوند
    ایا اصلا میدانند نیلزهای امروز مردم چیست یا هنوزهم یه دنبال زیر ساختهای فرهنگی هستند
    اکنون بحث بحث اشتغال است نه …

  14. دوستان در مورد همه چی گله کردید یه موضوعی رو فرامووش کردین ، اگه تو این عکس دقت کنید همون چند نفری هم که حضور دارن گوششون به همه، چشمشون به گوشیاشون که رو میز گذاشتن تا در حین این جلسه مهم اگر احیانا جایی اتیش گرفت، کسی حالش بد شد، خبر رفتن موشک از داریون به فضا یا خبرازادی فلسطین رسید از طریق واتساپ و ویچت در اصرع وقت با خبر بشن و حضور بهم برسونن. من فکر می کنم اون سه نفر دیگه هم گوشی جلوشون بوده و یهو غیبشون زده عین سوپرمن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا