اخبارهمه

مشکلات ورزشی شهر داریون بررسی شد

خبرنگار:روح الله قربانی|

 در جلسه ای که به همت شورای اسلامی شهر داریون برگزار شد مشکلات ورزشی شهر داریون با حضور تعدادی از ورزشکاران و رییس اداره ورزش و جوانان بررسی شد.
به گزارش داریون نما در ابتدای این جلسه علی بذرافکن نماینده اداره ورزش و جوانان  شهر داریون گزارشی در مورد فعالیتهای ورزشی ارائه نمود.
در ادامه ورزشکاران به بیان فعالیتهای ورزشی رشته مربوطه و بیان مشکلات پرداخته و تعدادی سوال به صورت مکتوب از طرف باصری یشکسوت ورزشی در جلسه مطرح شد.
پس از بیان مشکلات رییس سازمان ورزش و جوانان  شیرازکه به همراه اوجی معاون اداره در این جلسه شرکت داشت توضیحاتی را ارائه نمود و افزود سولات مطرح شده توسط باصری را به صورت کتبی به شورای اسلامی شهرارائه می دهیم.
در پایان این جلسه زارع مهذبیه افزود :تا ۱۰روز آینده به همراه مسوولان هیئتهای ورزشی به داریون مراجعه و نسبت به تشکیل هیئتهای ورزشی و شورای ورزشی شهر داریون اقدام می نماییم.
همچنین از طرف باشگاه فرهنگی ورزشی ولی عصر(عج) ازرییس اداره ورزش و جوانان ، معاون وی، شکری معاون دانشگاه وعلی بذرافکن تقدیرو هدایای به آنها اهدا شد.

در پایان زارع مهذبیه از سالن ورزشی داریون و باشگاه فرهنگی و ورزشی داریون بازدید کرد.

http://ghorbani110.persiangig.com/13936/z3.gif

 

http://ghorbani110.persiangig.com/13936/z2.gif

 

http://ghorbani110.persiangig.com/13936/z4.gif

 

http://ghorbani110.persiangig.com/13936/z1.gif

3 دیدگاه

  1. سلام.دو سه سال پیش همین اقایونی که تو این تصاویر حضور دارن یه تیم فوتبال منتخب منطقه ی داریون تشکیل دادن واسه مسابقات بین شهرستانی.که منم دعوت شدم تو اون تیم.ما با هزینه خودمون رفتیم تو این شهر و اون شهر و تونستیم بشیم قهرمان و راه پیدا کردیم به لیگ دسته یک استان.ضمنا عکس و فیلم هم موجود است.از اینجا بود که دیگه این اقایون مسئول هیچ حمایت و حظوری پیدا نکردن و باعث دلسردی بچه ها شد که دیگه تیم بهم ریخت.پسر اقای جلیل زارع هم تو تیم ما بودن. امیدواریم از این به بعد مسئولین شهری انجام وظیفه کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا