منهاي داريون

پایگاه خبری تحلیلی “توریسم آنلاین” رونمایی شد

با حضور دکتر سلطانی فر معاونت رییس جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پایگاه خبری تحلیلی “توریسم آنلاین” رونمایی شد.

به گزارش “توریسم آنلاین“همزمان با بازدید دکتر سلطانی فر معاونت رئیس جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و هیئت همراه از موسسه مطبوعاتی خبر در شیراز ، پایگاه خبری- تحلیلی”توریسم آنلاین” با هدف پوشش اخبار گردشگری و فرهنگی در مراسمی که به همین منظور در سالن موزه مطبوعات موسسه خبر برگزارگردید، توسط دکتر سلطانی فر رونمایی شد.

معاونت رئیس جمهور در این مراسم با ارزنده توصیف نمودن اقدام مجموعه خبردرانتشار نشریه سه زبانه توریسم ابراز امیدواری کرد رسانه اینترنتی توریسم آنلاین بتواند نقش موثری در اطلاع رسانی وشکوفایی و پیشبرد اهداف صنعت گردشگری کشور در راستای اهتمام دولت خدمتگزار به این صنعت ایفا نماید.

گفتنی است طی این بازدید که در معیت مصیب امیری رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس برگزار شد حسین واحدی پور-صاحب امتیاز و مدیر نشریات خبر- ضمن تشریح چشم اندازهای این موسسه در عرصه اطلاع رسانی شرح مبسوطی پیرامون فعالیت های موسسه خبر از بدو تاسیس تاکنون و نشریات منتشره در این موسسه از جمله روزنامه های خبر ، خبرورزشی ، خبر جنوب ، روزنامه بین المللی توریسم و…. ارائه کرد .

عکس ها:روح الله قربانی

2 دیدگاه

  1. جانا پر پروانه ما را بپذیر
    عشق دل دیوانه ما را بپذیر
    یک روز دگر مانده به پیمان غدیر
    تبریک صمیمانه ما را بپذیر

  2. با سلام …

    از ماه ها پیش در جریان پایگاه خبری تحلیلی ” توریسم آنلاین ” بودم. راستش را بخواهید بارها تصمیم داشتم در داریون نما،به متولی این سایت ارزشمند، تبریک و تهنیت بگویم ولی هر بار ایشان اجازه این کار را نمی دادند.

    مدت هاست بی صبرانه منتظر خبر رونمایی آن بودم. و دائم از وی می پرسیدم: « کی رونمایی می شود؟ » و ایشان هم می گفتند : « به زودی »

    حالا خوشحالم که بالاخره انتظار به سر رسید و رونمایی انجام شد.

    رونمایی و آغاز به کار این سایت ارزشی و البته کشوری و شاید هم جهانی را به وی تبریک و تهنیت گفته و از درگاه ایزد منان برایشان آرزوی موفقیت می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا