اخبارهمه

تاکید شورا بر کیفیت مناسب زیرسازی و آسفالت معابر داریون

عکس و خبر:روح الله قربانی|

جلسه شورای اسلامی شهر داریون عصر یکشنبه ۲۵آبانماه ساعت ۱۵و۳۰ دقیقه با حضور اعضاء شورا ، جهانپور رستم پور شهردار ، و همچنین احمدی و زارعی معاونین شهرداری داریون در محل دفتر این شهرداری برگزار شد

http://ghorbani110.persiangig.com/13938/shoora.gif
به گزارش داریون نمادرابتدای جلسه اعضاءشورای اسلامی شهر از پروژه های در حال آسفالت سطح شهرو خیابانهایی که در ادامه قرار است آسفالت شود بازدید کردندو در ساعت ۱۷و۳۰دقیقه در محل دفتر شهرداری جلسه ادامه یافت.

http://ghorbani110.persiangig.com/13938/shoora1.gif
در ابتدای این جلسه رستم پور شهردار داریون درباره گلزار شهدا و طرح قدیمی موجود در شهرداری و جلسه برگزار شده با بنیاد شهید سخن گفت ودر موردساماندهی و بهسازی گلزار شهداصحبت و پیشنهاداتی را ارائه کرد.
در ادامه این جلسه مناقصه های خرید کاشی زنی و ویبره که در هفته گذشته بحث وتبادل نظرشده بود باز شد و برنده این مناقصه مشخص و قرار شد در اسرع وقت خریداری شود.

http://ghorbani110.persiangig.com/13938/shoora2.gif
بعد از این اعضای شورای اسلامی شهر داریون پس از مشورت اولویت بندی معابری را که قرار است آسفالت ، زیر سازی و اجرای کانیوا در آنها صورت پذیرد را مشخص کردند.
مردانه عضو شورای اسلامی شهر داریون گفت :بایدکارآسفالت وزیرسازی را خوب و با کیفیت انجام دهیم و خواستار عدم توقف زیرسازی و جدول گذاری معابرشد.
خورشیدی از اعضاء شورا نیز گفت: با توجه به اینکه بحث تهاتر با ماکین کوچه ۱۶متری امام سجاد(ع) زمان بر است خواستار اجرای کانیوای وسط در این خیابان شد.
درپایان جلسه درباره نامگذاری معابرفاقد نام سطح شهر ونصب تابلو بحث و تبادل نظر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا