اخبار

اخبار حاشیه ای از جو تبلیغاتی انتخابات مجلس شورای اسلامی در داریون

یوسف بذرافکن|

دیروز یکی از منتخبین مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی شیراز با حضور در شهر داریون از حسن اعتماد مردم به لیست امید وشرکت پر شوردر انتخابات هفتم اسفند تشکر کرد.

وی به بیان مواضع و دیدگاه ها خود و نمایندگان لیست امید برای مجلس دهم پرداخت وشهروندان را به شرکت پر شور و نشاط در مرحله دوم انتخابات که در دهم اردیبهشت برگزار می شود دعوت کرد.

در این برنامه  حسن مهری از معتمدین محلی ، برخی از مشکلات مردم و انتظاراتشان از نمایندگان جدید را مطرح کرد.  مهری از نمایندگان مردم خواست که مشکل ارتقاء داریون به بخش ، مشکل زمین فوتبال داریون که قریب به چهل سال است لاینحل مانده ، فاقد سند بودن منازل و اماکن شهر داریون و اشتغال جوانان را مورد توجه و پیگیری قرار دهند.

3 دیدگاه

  1. تيم فوتسال منتخب دانش آموزان پسر منطقه داريون كه در مرحله ناحيه مقام اول را كسب كرده بودندبه علت برخي مشكلات از دور رقابتهاي استاني كه در شهرستان اوز برگزار ميشد كناره گيري كردند .
    شايان ذكر است تيم دوم ناحيه به اردوي مسابقات استاني فرستاده شد.

  2. … مرحله ی دوم انتخابات هم شروع شد ؛ چه خبر از مرحله دوم شهرک صنعتی داریون ؟ اصلا چی بر سر مرحله اول اومد ؟ خوب داشت پیش می رفت که ! چی شد به یکباره متوقف شد ؟

    اصلا یه سوال : آیا این حق ماست که از منتخب خودمون در این مورد سوال کنیم یا نه ؟ ببخشید، یه سوال دیگه : آیا منتخب ما پاسخی برای این سوال دارد ؟ ما سراپا گوشیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا