ديدگاه

موبايل ها در داريون باعث سوء تفاهم مي شوند!

عصر پنج شنبه كه مي شود به تدريج داريوني هاي مقيم شيراز جهت عزيمت به اين منطقه و حضور در كنار خويشاوندان خود عزم رفتن به داريون مي كنند.

 در اين دو روز و البته ساير روزهاي تعطيل به دليل اينكه جمعيت داريون به سبب حضور ميهمانان مختلف افزايش مي يابد آنتن همراه اول پاسخگوي ظرفيت روزهاي تعطيل داريون نيست و بسياري مواقع در شبكه تلفن همراه داريون اختلال ايجاد مي شود.

 اين اختلال اما به چند صورت خود را نشان مي دهد. ممكن است كه اگر شماره موبايل شما را از خارج از داريون بگيرند بوق اشغال ممتد بزند. ضمن اينكه از داخل داريون نيز نمي توان به راحتي شماره بيرون از شهر را گرفت.

 در بعضي مواقع “شماره مشترك مورد نظر در دسترس نيست“، بعضي مواقع اختلال تلفن همراه در داريون باعث مي شود كه گيرندگان تماس با فردي كه داريون است با اين پيام مواجه شون:”دستگاه مشترك مورد نظر خاموش است“.

 اما بدترين وضعيت وقتي است كه فرد تماس گيرنده در بيرون از داريون شماره شمايي كه داخل داريون هستي را بگيرد. در اين حالت براي فرد تماس گيرنده گوشي شما سه زنگ مي خورد و قطع مي شود. آن فرد هم فكر مي كند كه شما شماره اش را ديده اي و قطع كرده اي. در بهترين حالت آن فرد تماس گيرنده فكر مي كند كه شما كار داشتي و نمي توانستي حرف بزني و حتما بعدا تماس مي گيري.

 اين در حالي است كه اصلا تماسي و شماره اي روي گوشي شما ثبت نشده و اصلا گوشي شما زنگ نخورده حال آنكه فرد تماس گيرنده به تصور اين است كه گوشي شما زنگ خورده و خودتان آن را قطع كرده ايد.

 به شخصه بارها اين مورد براي خودم پيش آمده است. وقتي در روزهاي تعطيل به داريون مي آيم دوستان و همكاران شده زنگ بزنند همين اتفاقي كه گفتم برايشان افتاده و فكر كرده اند من خودم قطع كرده ام در صورتي كه اصلا گوشي من زنگ نخورده كه بخواهم آن را قطع كنم. و به همين راحتي يك ناراحتي و سوء تفاهم هرچند كوچك پديد مي آيد.

 اميدواريم مسوولين مخابرات هرچه زودتر ظرفيت خطوط تلفن همراه داريون را افزايش دهند.

 

4 دیدگاه

  1. براي من هم اين مشكل پيش آمده كاش مخبراتي هاي عزيز هرچه زودتر فكري به حال اين مشكل كنند

  2. از قديم الايام داريون همواره در نقطه كور ارتباطي بوده است. به ياد دارم كه سالها طول كشيد تا پوشش شبكه تلفن همراه در داريون تكميل گرديد. در گذشته نيز دريافت امواج تلويزيوني بسيار سخت بود بايد ساعت‌ها بر روي پشت بام آنتن تلويزيون را آنقدر جا به جا مي كرديم تا يك تصوير شفاف را دريافت كنيم.

  3. این مساله برای من هم پیش امده است عمویم قصد شوهر دادن دخترش را داشت و شب بله برون بود که به من زنگ میزند و بعد از سه زنگ موبایلم بوق اشغال میزند دوباره میگیرد وباز هم تا چند بار این اتفاق می افتد.او هم حسابی از دست من ناراحت میشود ومن هم از ماجرا خبری نداشتم تا این که از افراد دیگر ماجرارا فهمیدم خلاصه تا من از دل عمویم دراوردم سه ماه چهارماهی طول کشید.واقعا هدفم از گفتن این مساله این بود که گاهی اوقات مسایلی پیش میاید که جبران ناپذیر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا