اخبارهمه

مراسم معارفه چهارمین امام جمعه منطقه داریون برگزار شد

خبرنگار:خلیل اسدی|

نماز جمعه این هفته داریون با معارفه چهارمین امام جمعه این منطقه با حضور انبوه مردم، مسئولین ارگانها و نهادهای دولتی، روحانیون معظم و معزز، شوراهای شهر و روستا، نیروهای پرتلاش انتظامی، بسیجیان دلاور، و مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس حاج آقا ملک مکان برگزار شد.

در ابتدا حاج آقا ملک مکان مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات ارزنده حاج آقا عزیزی امام جمعه پیشین این شهر، با قرائت حکم مقام معظم رهبری حضرت حجه الاسلام و  المسلمین حاج آقا فخرالدین اسدی را به مدت 3 سال بعنوان چهارمین امام جمعه شهر منطقه داریون معرفی کرد.

حاج آقا اسدی در اولین خطبه نماز جمعه در ابتدا نمازگزاران را ضمن دعوت به تقوای الهی و دوری از محرمات، با بیان حدیث گهرباری از پیامبر اکرم صلی ا…علیه و آل و سلم به تشریح این حدیث پرداخت و گفت: بعضی ها دوست دارند ریاست و پست بگیرند. و خدمت گزاری به مردم را فراموش می کنند، و باید بدانند که این پست ها و مسئولیت ها امانت است و ما امانت دار هستیم و باید حافظ این امانت باشیم و مراقب باشیم که عدالت و خدمت به مردم را فراموش نکنیم.

خطیب جمعه در خطبه ی دوم ضمن تبریک روز  بسیج به بسیجیان دلاور و به استاد از سخنان مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان اظهار داشت: بسیج باید بصیرت داشته باشد، یعنی در مواقع لزوم دوست را از دشمن تشخیص بدهد و در دام دشمن قرار نگیرد و توطئه دشمن را خنثی کند و در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی بصیرت و بینایی خود را نشان بدهد.

حاج آقا اسدی در مورد گسترش برنامه های بسیج گفت: بسیج باید درتمام عرصه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، حضور پیدا کند و برنامه داشته باشد. و کسی حق ندارد برنامه های بسیج را محدود کند.

امام جمعه داریون حرکت تروریسیتی گروهک تکفیری داعش در استان حله عراق که منجر به شهادت عده ای از زائران ایرانی و غیر ایرانی شدند را به شدت محکوم کرد و برای شهدای این فاجعه علو درجات از خداوند منان خواستار شد.

telegram-0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا