اخبارهمه

تقدیر امام جمعه داریون از نیروهای امنیتی کشور

خبرنگار:خلیل اسدی|

حجت الاسلام اسدی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته به نماز گزاران خصوصاً جوانان تأکید کرد که از شب های لیالی قدر به نحو مطلوب استفاده کنند و با دعا و ادعیه های مخصوص این شب و طلب استغفار خود را بیمه نمایند و از فضا های مجازی خصوصاً ماهواره ها و گوشی های همراه فاصله بگیرند و با حضور قلب خود را به خداوند وصل نمایند.

asadi20
خطیب  جمعه داریون با اشاره با بیانات مقام معظم رهبری در مرقد امام راحل(ره) و به کسانی که ادعا می کنند دهه ۶۰ دهه قتل و اعدام بوده است گفت :بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مراقب باشید جای شهید را با جلاد عوض نکنید . و آنهایی که دهه ۶۰ اعدام شدند داعشی ها دهه ۶۰ نام برد و کسانی بودند که ۱۷ هزار نفر از هموطنان عزیز ما را از روحانی ، دانشگاهی و سیاسیون و چهره های مذهبی مردم کوچه وبازار شهید کردند و به هیچ کس رحم نکردند .

وی ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی پایتخت با تقدیر و تشکر از نیروهای امنیتی کشور گفت : ما این امنیت را مرهون خون جوانان عزیزی می دانیم که به خاطر امنیت این کشور خون خود را نثار کردند.

حجت الاسلام اسدی به مردم توصیه کرد که قدر این امنیت را بدانند و به مسائل واقع بینانه بنگرند و حرفهای منافقین کوردل را گوش ندهند .

وی به کسانی که در انتخابات اخیر شوراهای شهر داریون تخلف عینی و باعث سلب اعتماد عمومی مردم شده اند گفت : ما از فرماندار محترم و هیئت نظارت استان می خواهیم که در تریبون نماز جمعه شهر داریون حاضر شوند . و بابت مسایل رخ داده توضیح دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا