ديدگاههمه

یک سرمایه گذار را برای سرمایه گذاری به داریون آوردم اما مسوول داریونی مربوطه استقبال نکرد، سرمایه گذار رفت!

یکی از کاربران داریون نما با انتقاد از عدم همکاری بعضی از مسوولین داریون در رابطه با ایجاد کارگاه های تولیدی نوشته:یک تعاونی که در سال گذشته به عنوان تعاونی برتر استان از سوی استانداری شناخته شده- با خواهش من موافقت کرد که در داریون کارگاه تولیدی لباسی با هزینه خودش راه اندازی کند.


یعنی همه وسایل لازم تولیدی اعم از پارچه، چرخ خیاطی و غیره را تهیه و کارگاهی راه اندازی کند و اگر پیشرفتی حاصل شد در آینده ای نه چندان دورتر کارگاه را گسترش دهد.
متاسفانه من با مسوولی که از گفتن نام ایشان معذورم صحبت کردم و قرار شد به بنده خبر بدهد حتی شماره تماس اینجانب را هم گرفتند ولی هیچ تماسی حاصل نشد.
قرار بود که رییس این تعاونی به داریون سفر کند و زمینه لازم فراهم شود یعنی هماهنگی لازم بعمل آید و سپس مکانی اجاره و کارگاه راه اندازی شود.
ولی پس از مراجعه من به مسوول مربوطه و اهمیت ندادن وی هیچ گونه توفیقی مبنی بر این کار حاصل نشده است.
عرض بنده حقیر این است که اگر کسی بخواهد کاری را انجام دهد سر خود که نمی شود آن کار را انجام دهد.
اگر هم بنا باشد که با هماهنگی مسوولین انجام شود چرا وقتی شخصی مراجعه می کند صحبت او را جدی نمی گیرند و استقبالی نمی کنند؟
شاید در نظر مسوولین، این تعاونی ها آنچنان اهمیتی ندارد در حالی که کار از کوچک شروع و به بزرگ تر شدن می رسد چه بسا آنها منتظرند شاید یک زمانی کسی پیدا شود و در داریون کارخانه راه اندازی کند؟
خلاصه چنین سرمایه گذارانی هم هستند تا در داریون سرمایه گذاری کنند ولی متاسفانه باید گفت هیچ استقبالی نمی شود که نمی شود!

1 دیدگاه

  1. آن فردی که در این زمینه کم کاری کرده خیانت کار است و نانی که بر سر سفره خانواده اش میبرد حرام است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا