ديندارلوهمه

پاسارگاد تربرلابیشه قهرمان جام شهدای دیندارلو شد

علی مختاری:

تیم فوتبال پاسارگاد تربر لابیشه با شایستگی  مقام قهرمانی مسابقات فوتبال دیندارلو یادواره شهدای این روستا را به خود اختصاص داد.

تیم قهرمان:پاسارگاد تربر لابیشه

به گزارش داریون نما ،روز جمعه صبح (یازدهم اسفندماه 96) در آخرین هفته از این مسابقات تیم های پاسارگاد و عدل با قضاوت خوب امین برزگر از داریون به مصاف هم رفتند که در پایان پاسارگاد با نتیجه پر گل 4بریک عدل دیندارلو را مغلوب کرد و با کسب 12امتیاز قهرمان بلامنازع جام لقب گرفت.

در این بازی حساس و مهیج که یک اخراجی نیز در پی داشت عدل با کسب 8 امتیاز نایب قهرمان شد.

در بازی دوم که بین تیم های مقاومت دیندارلو و دهیاری لابیشه برگزار شد تیم مقاومت با یک انجام بازی متفکرانه تیم خوب دهیاری را با نتیجه 2بریک شکست داد.ضمن اینکه (علی مختاری ) داور این دیدار 3بازیکن را از زمین اخراج کرد و به 5نفر نیز کارت زرد نشان داد.

در بازی سوم که قرار بود بین تیم های شهاب نوین کوشک مولا و ستارگان جعفری برگزار شود به دلیل حاضر نشدن ستارگان تربر بازی 3برصفر به نفع کوشک مولا اعلام شد.

در برگزاری این دوره از بازی ها که از نظر مدیریتی و فنی دارای کیفیت و نظم خوبی  بود علی زارعی ،محمد زارعی ،محسن زارع ،مجتبی رفیعی و احمد شیدایی زحمات زیادی را ا متقبل شدند.

همچنین امین برزگر،علی مختاری ،حسین مقتدر،میثم امیری ،عقیل فرج زاده،مصطفی محترم و حسین جمشیدی نیز قضاوت های این تورنمنت را به عهده داشتند.

گفتنی است که درمراسم اهدای جوایز، پیشکسوتانی مانند اکبر کشاورز،رحیم کشاورز،رحمت الله بهمنی و محمدخان مقتدرحضور داشتند که تیم های قهرمان و نایب قهرمان جوایز خود را از دست این عزیزان تحویل گرفتند.

جدول  نهایی رده بندی این مسابقات به شرح ذیل است:
1-پاسارگاد12امتیاز
2-عدل 8امتیاز
3-دهیاری 7امتیاز
4-شهاب نوین کوشک مولا7امتیاز
5-مقاومت دیندارلو7امتیاز
6-ستارگان تربرجعفری یک امتیاز

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا