اخبارتاکسی نامه داریون نماهمه

تاکسی نامه داریون نما(2)/نگاهی به اخبار خواندنی منطقه داریون

رانندگان تاکسی به خاطر این که روزانه با افراد زیادی از اقشار مختلف سروکار دارند منبعی از اخبار خوب و بد هستند؛ منبعی از اخبار صحیح و غلطی که همواره نشر و بازنشر می شود.

«تاکسی نامه داریون نما» بخش جدیدی است از گروه رسانه ای داریون نما که سعی می کند از این به بعد به اخبار مختلف در حوزه های مختلف منطقه داریون بپردازد.اخباری که به صورت خلاصه و در نهایتا چند جمله بیان می شود.

ضمنا عنوان این بخش نمایشی است و بدین معنا نیست که هر اخباری اینجا منتشر می شود از طرف رانندگان تاکسی یا مسافران آن نقل شده است!

خبر اول/حتی پول خرید نان ندارند
مسافر تاکسی از قول صاحب نانوایی در داریون می گفت: در طول روز مراجعانی دارم که متاسفانه حتی هزینه خرید 5 عدد نان هم ندارند. می گفت من هم تا حدی می توانم کمک کنم و پول از آنها نگیرم. می گفت خودم هم دچار افسردگی شده ام که این فقر را می بینم. می گفت کاش آنهایی که دستشان به دهنشان می رسد به فکر مردم مستمند هم باشند.

خبر دوم/فلافل فروشی محبوب داریون و دیندارلو!
راننده تاکسی می گفت این فلافل فروشی سیار که که بین داریون و دیندارلو معمولا روبروی دبیرستان امام حسین(ع) قرار دارد و صاحبش فردی به نام آقای نوروزی است کارش تمیز و خوب است. میز و صندلی هم زده و خصوصا شب ها حسابی فروش دارد. گفتم:خدا را شکر امیدوارم کار و بار هم مردم منطقه داریون بگردد و سکه شود.

خبر سوم/این زبان بسته ها
مسافر تاکسی می گفت: این زبان بسته ها گرسنه و تشنه هستند. اگر روز و شب و نصف شب دنبالتان می دوند کاری به کارتان ندارند فقط با زبان بی زبانی می خواهد بگویند که گرسنه اند. تکه نانی اندک آبی چیزی به ما بدهید بخوریم. آنها هم آفریده خدا هستند. به نظرم این مسافر تاکسی درست می گفت. سگ ها هم حق زندگی دارند.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا