اخبارتاکسی نامه داریون نماهمه

تاکسی نامه داریون نما/نگاهی به اخبار خواندنی منطقه داریون(4)

تاکسی نامه داریون نما» بخش جدیدی است از گروه رسانه ای داریون نما که سعی می کند از این به بعد به اخبار مختلف در حوزه های مختلف منطقه داریون بپردازد.اخباری که به صورت خلاصه و در نهایتا چند جمله بیان می شود.

ضمنا عنوان این بخش نمایشی است و بدین معنا نیست که هر اخباری اینجا منتشر می شود از طرف رانندگان تاکسی یا مسافران آن نقل شده است!

خبر اول/تنها به خاطر یک کتاب

مسافر تاکسی خط داریون-شیراز می گفت امروز مجبور شدم تنها به خاطر یک کتاب امانتی به کتابخانه ای در شیراز مراجعه کنم. می گفت اگر کتابخانه مناسبی در منطقه داریون بود نیازی نبود که من این همه را تا شیراز طی کنم آن هم به خاطر تنها یک کتاب.

خبر دوم /مسافران را یکی کنید،ملت کار دارند!

یکی ازمسافران تاکسی خط داریون- شیراز می گفت:کاش برخی رانندگان فکر مسافران را می کردند و مثلا از داریون که می خواهند به سمت شیراز حرکت کنند هر کدامشان یک مسافر دارند مدام در خیابان ها و گوچه پس کوچه های داریون نگردند. این مسافر می گفت کاش این مواقع رانندگان رعایت حال مسافران را می کردند و مسافرانشان را یکی می کردند تا هم سوخت خودشان بی جهت مصرف نشود و هم مسافران سر موقع به کارشان برسند.

خبر سوم/ تو گویی از درون آتش گرفته اند!

باز هم یکی دیگر از مسافران تاکسی خط داریون-شیراز می گفت بعضی رانندگان-عموما شخصی- اصلا رعایت مسافران را نمی کنند. آنها آن قدر سیگار می کشند تو گویی از درون آتش گرفته اند!

امتیاز کاربران: 3.65 ( 1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا