اخبارهمه

امام جمعه منطقه داریون:چرا کسانی که خودشان با همین انتخابات به مسوولیت رسیده اند آن را زیر سوال می‌برند؟!

انتخابات اساسی‌ترین مسئله کشور است

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی نژاد امام جمعه منطقه داریون گفت :همه ما باید به نکات مهمی که امام عزیز در رابطه با دو آزمون مهم و فرصت طلایی ۲۲ بهمن و ۲ اسفند بیان فرمودند توجه کنیم همت بی نظیر مردم در طول چهل سال برای حضور میلیونی در جشن پیروزی انقلاب دشمنان ما با تمام وجود سعی کرده اند آن را کمرنگ کنند واقعا ستودنی است و جا دارد انسان با تمام وجود تشکر کند.

نماینده ولی فقیه در منطقه داریون افزود :امسال هم انشاءالله دشمنان خواهند دید که حضور عظیم مردم ایران با الهام از شهید سردار سلیمانی ضربه ای کوبنده بر سیاست‌های خصمانه آنان خواهد بود.
وی افزود: انتخابات اساسی‌ترین مسئله کشور است نباید آن را با حاشیه‌سازی و حرفهای ناامیدکننده از رونق انداخت.
حجت الاسلام حمیدی نژاد همچنین تاکید کرد: تلاش دشمنان برای کم رونق کردن انتخابات به جایی نمی‌رسد در صورتی که از داخل کشور توسط برخی دوستان مایه به آنها داده نشود.
نماینده ولی فقیه در منطقه داریون ادامه داد : چرا کسانی که خودشان با همین انتخابات به مسوولیت رسیده اند آن را زیر سوال می‌برند رهبر معظم انقلاب فرمودند من تعجب می‌کنند چطور وقتی انتخابات به نفع شماست صحیح و متقن است اما جایی که به نفع شما نیست خراب است.
وی در پایان گفت: همانطوری که رهبری معظم فرمودند یکی از غلط ترین کارها حمله به شورای نگهبان است کسانی که به شورای نگهبان حمله می‌کنند یا انتخابات را زیر سوال می‌برند در جبهه دشمن فعالیت می‌کنند باید به جبهه خودی برگردند اگر رفتار غلط خود را ادامه بدهند ملت بزرگ ایران از آنها بیزاری می جوید و هر کس ایرانی امن می‌خواهد اقتصاد قوی می‌خواهد عزت می‌خواهد باید رای بدهد.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا