اخبارديدگاههمه

درد دل کاربران داریون نما/سخنی با مسوولان آبفای داریون

همانطور که همه اهالی شهر داریون و روستاهای منطقه می دانند، مدت یک سال و نیم است که مشکل قطعی آب در تابستان و متاسفانه زمستان یک شهر 10 هزار نفری را فلج کرده و بطور مکرر قطعی آب در شبانه روز افزایش یافته تا جایی که قطعی آب به حد بسیار وحشتناکی رسید که مانند حدود 50 سال پیش و آب رسانی سیار به عشایر، در شهرداریون نیز با تانکر شهرداری به مردم آب رسانده شد.

مردم بارها با حضور در اداره آبفا و یا در فضای مجازی و گروه‌های محلی و طی تماس تلفنی، از مسول محترم اداره آبفا تقاضای رفع مشکل آب شهر 10 هزار نفری داریون کردند که متاسفانه، اقدام شایسته ای انجام نشد تا جایی که خطیب  نماز جمعه داریون حاج آقا حمیدی نژاد در خطبه ها از عدم پیگیری و عدم توجه مسول آبفا، به مشکل بی آبی مردم خصوصا در ایام شیوع کرونا شدیدا انتقاد کرده و حتی با دعوت از مسول آبفا در خطبه های نماز جمعه، علت را جویا شدند اما اتفاق مهمی نیفتاد و تنها خبر غیر منتظره، صدور قبض آب بهای چند برابری برای مشترکین بود البته بدون استفاده از آب.

آخر چگونه ممکن است که مردم آب حتی برای قضای حاجت و وضو و سیراب کردن کودک شیرخواره و بیمار کرونایی و افراد سالخورده  نداشته باشند، اما قبض آب چند برابری برای آنان صادر شود؟

مردم خارج از قانون نیستند اما پرداخت  آب بها، در مقابل مصرف آب است. در این مدت که مردم از بی آبی فریاد می زنند، بابت آب مصرف نکرده، باید قبض چند برابری پرداخت کنند و یا بابت هوای داخل لوله ها از بی آبی ؟ آیا نباید مسولین بالا دستی، در خصوص سوءمدیریت مسول آبفا و قبوض آب چند برابری ورود نموده و از مسول آبفا بخواهند که از مردم عذرخواهی و قبوض را اصلاح کنند؟!

ارسالی از کاربران داریون نما

نکته: حق پاسخ برای اداره آبفا داریون محفوظ است

امتیاز کاربران: 3.45 ( 6 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا