اخباردودجگزارشهمه

خدمات سلامت محور گروه جهادی شهید هاشم شعبانی در روستای دودج

گروه جهادی شهید هاشم شعبانی با همکاری کانون های بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهید دستغیب و درمانگاه استاد شهید مطهری اردوی جهادی برگزار کرد.

به گزارش داریون نما به نقل از  روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس، به مناسبت سالروز تشکیل سازمان بسیج جامعه پزشکی، گروه جهادی شهید هاشم شعبانی با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهید آیت الله دستغیب و درمانگاه استاد شهید مطهری با اعزام تیم سلامت متشکل از پزشک عمومی ، داروساز ، متخصص چشم ، اپتومتریست ، متخصص اطفال ، متخصص گوش و حلق و بینی ، دندانپزشکی ویژه اطفال و همچنین غربال گری سرطان سینه توسط تیم حاذق مامایی اردوی جهادی ، برگزار شد.
سرهنگ پاسدار “حسین صمصام”، مسول سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس، ضمن تجلیل و تقدیر از جهادگران کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهید آیت الله دستغیب و درمانگاه استاد شهید مطهری و دیگر سازمان ها و نهادهای مشارکت کننده در این اردوی جهادی گفت: حضور بسیجیان در تمام عرصه ها خصوصا، بهداشت، درمان و واکسیناسیون ستودنی است.
وی ضمن حضور در این اردوی جهادی، افزود: تلاش بی شائبه و شبانه روزی، مهمترین خصلت جهادگرانی است که با توکل بر خداوند متعال و مشارکت و همدلی، در ارایه خدمت به مردم به ویژه در مناطق کم برخوردار همت می گمارند.

” کاظم شعبانی” ،مسوول گروه جهادی شهید “هاشم شعبانی”، ضمن تشکر از سازمان بسیج جامعه پزشکی و معاونت بهداشتی دانشگاه اظهار داشت: در این اردوی جهادی تیم های سلامت بیمارستان شهید آیت الله دستغیب و درمانگاه استاد شهید مطهری شرکت نمودند و خدمات سلامت محور خود را به مردم منطقه کم برخوردار روستای دودج، ارایه نمودند.
وی ضمن خدا قوت به جهادگران عرصه سلامت از مشارکت کنندگان در برگزاری این اردوی جهادی تشکر و سپاسگزاری نمود، شامل:
پزشکان و پیراپزشکان
پرستاران
کادر مامایی
و همچنین معاونت محترم بهداشتی دانشگاه و اداره‌ی بهداشت دهان و دندان جهت اعزام کادر دندانپزشکی؛
سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس
مسئولین و پرسنل درمانگاه استاد شهید مطهری و بیمارستان شهید آیت‌الله دستغیب
سپاه ناحیه‌ی احمدبن‌موسی(ع)
حوزه‌ی۷ بسیج امام موسی‌کاظم(ع)
آموزش‌وپرورش ناحیه‌ی۴ شیراز و نمایندگی آموزش‌وپرورش منطقه داریون
شورای محترم اسلامی و دهیاری محترم روستا
مدیریت و پرسنل دبستان شهید سید ابوطالب حسینی
کادر محترم پشتیبانی
و اهالی محترم روستای دودج

پیام تشکر شورای اسلامی روستای دودج خطاب به گروه جهادی شهید هاشم شعبانی پس از برپایی اردوی سلامت محور

(ان الجهاد باب من ابواب الجنه فتحه ا… الخاصه اولیائه و هو لباس التقوی ودرع ا… الحصینه و جنته الوثیقه)
به راستی که جهاد یکی از درهای بهشت است که خداوند آن را برای اولیا خاص خود گشوده است. جهاد جامعه تقوا و زره استوار خداوند و سپر محکم اوست. (حضرت علی علیه السلام)
درود و سلام به ارواح مطهر همه شهدا و خاصه امام عظیم الشان شهدا حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و درود و سلام به همه جهادگران عرصه های این نظام مقدس، واقعاً خاطره جهادگران و سنگرسازان بی سنگر و خدمت به محرومان و روستاها را که یادگار و دوراندیشی حضرت امام بود را برای ما تداعی می کند.
از تمامی شما خواهران و برادران عزیز ایثارگر و بسیجی، گروه جهادی شهید هاشم شعبانی که با جهاد و از خودگذشتگی در جهت رفع محرومیت ها به روستای ما هجرت کردید، نهایت تشکر و سپاسگزاری را داریم، از خداوند متعال پیروزی و موفقیت شما و مسئولین گروه جهادی را مسئلت داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا