گزارش

گزارش سایت داریون نما درباره حضورمردم در راهپیمایی روز22 بهمن/مردم منطقه داریون:با حضور گسترده در راهپیمایی روز22 بهمن توطئه های دشمنان را خنثی می کنیم

مردم منطقه داریون در روز22بهمن همزمان با سراسر کشور، مراتب بصیرت، هوشیاری و اتحاد خود را در راهپیمایی ۲۲ بهمن به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش داریون نما راهپیمایی ۲۲بهمن در داریون همچون شهرها و تک تک نقاط سرزمین و میهن عزیزمان ایران انشاالله پرشور و باشکوه تر از سال های قبل برگزار خواهد شد.

بنا به ارزش این روز بزرگ و تاریخی سایت داریون نما گزارشی را از مردم داریون در رابطه با حضور در راهپیمایی 22 بهمن تهیه کرده که در ادامه مشاهده می کنید.

رضا زارع در رابطه با حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: مردم فهیم و قدرشناس داریون برای گرامیداشت ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیم شاهنشاهی و ارج نهادن به آرمان‌های والای انقلاب و دفاع از ارزش‌های نظام، با حضور گسترده در راهمپیایی این روز، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و آنها را ناکام خواهند گذاشت.

این شهروند داریونی  در ادامه افزود : مردم منطقه داریون با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال ثابت خواهند کرد که حافظ انقلاب اسلامی ایران خواهند بود و بار دیگر به دشمنان نظام نشان خواهند داد که در راه رسیدن به پیشرفت‌های علمی، فرهنگی و هسته‌ای با صلابت و استقامت کامل خواهند ایستاد.

حسین بذرافشان نیز در این رابطه به خبرنگار سایت داریون نما گفت : مردم داریون و روستاهای اطراف به خوبی می دانند باید با حضور حداکثری خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بکوبندو ثابت کنند در این روزها که بسیاری از رسانه‌های غربی و وابسته به استکبار خارجی از ضعیف شدن ایران در عرصه‌های بین‌المللی سخن می‌گویند، باید بیش از گذشته در صحنه بود و به شایعه پراکنی‌های آنها پاسخ محکمی داد.

 فاطمه رضائی دانشجوی رشته معماری نیز گفت : مردم داریون بیداری و هوشیاری خود را با حضور موثر در راهپیمایی ۲۲ بهمن متجلی خواهند ساخت ونشان خواهند داد در هر زمان که احساس کنند حضورشان در صحنه‌های مختلف انقلابی و اجتماعی لازم است، با عشق و علاقه به میدان می‌آیند.

بنا به گزارش داریون نما راهپیمایی روز 22 بهمن ماه در داریون ازمقابل منطقه مقاومت بسیج داریون به طرف میدان شهدا و در نهایت محل مصلای بزرگ نماز جمعه داریون انجام خواهد شد و در پایان این راهپیمایی حجت الاسلام عزیزی امام جمعه منطقه داریون در جمع راهپیمایان سخنرانی خواهد کرد.

1 دیدگاه

  1. مسولین محلی هم لطف کنند به فکر مردم همیشه در صحنه باشند و یار مردم باشند کجای دنیا مرسوم است که شورا و شهرداری از مردم پول گاز بگیرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا