اخبار ويژه

اخبار ويژه داريون نما/گفته مي شود كه…

شنيده مي شود كه: در جلسه پرسش و پاسخ چند روز پيش اعضاي شوراي اسلامي و شهردار داريون آنان به مردم قول داده اند كه پمپ بنزين داريون نهايتا تا 10 روز آينده آماده بهره برداري شود.

داريون نما: اميدواريم اين قول و قرار هرچه زودتر تحقق يابد و ما هم در زمان حيات بهره برداري از پمپ بنزين داريون را ببينيم!آرزو مي كنيم اين وعده سر موعد مقرر انجام شود زيرا خيلي ها بهره برداري از اين پمپ بنزين را باور ندارند!

***

گفته مي شود كه: شهرداري داريون با نصب  چند پلاكارد در  اين شهر اعلام كرده كه تعداد12 قطعه از زمين هاي متعلق به خود را به فروش مي رساند.

***

شنيده مي شود كه: در جلسه پرسش و پاسخ اعضاي شوراي شهر داريون با مردم ، همه اعضا به جز روح الله افتخاري كه ظاهرا در سفر كاري به تهران بوده حضور داشته اند.

***

گفته مي شود كه: زارع شهردار داريون در جلسه پرسش و پاسخ با مردم اين شهر در پاسخ به سوالي در اين رابطه كه چرا محل زندگي شهردار داريون در شهر داريون نيست گفته است چون داريون جزو بخش مركزي شيراز محسوب مي شود در نتيجه از لحاظ قانوني سكونت شهردار داريون در شيراز مانعي ندارد.

***

شنيده مي شود كه:حجت الاسلام هاشمي عضو شوراي اسلامي شهر داريون درباره وضعيت حضور خود در داريون و ديندارلو گفته است كه من از همان اول هم به مردم-كه اكثرا اهالي محترم محله ديندارلو هستند- گفتم كه به دليل شرايط كاري بعضي مواقع در سفرم و آنان اين شرايط مرا قبول كرده و با اين شرايط به من راي داده اند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا