ديدگاه

چند سطر براي يك دوست/دغدغه هاي فرهنگي او…

خدا را شكر تا به امروز تمجيد بي جهتي از فردي نداشته ام. مي توانم بگويم حتي تمجيد به جا هم نداشته ام و اگر بوده در حد چند سطر كوتاه بوده و بس.

من اما افتخار مي كنم كه در فرصت هاي مختلف از دوستان و عزيزان زحمت كش و علاقمندي تشكر كنم و نامي و يادي از آنان ببرم.

ديروز داشتم به اين فكر مي كردم كه اين بهرام كرمدار چقدر آدم فعال و پر انرژي،صادق،و البته با ايماني است.

افتخار مي كنم كه در سايت داريون نما از اين دست افراد نام ببرم و با قلم ناتوان خود از آنان يادي كنم.

بهرام كرمدار را سالهاست كه مي شناسم. مثل خيلي از ما داريوني ها كه همديگر را مي شناسيم. اين آشنايي اما به واسطه ايجاد سايت داريون نما بيشتر شد.

تا دو سه هفته پيش آشنايي من با او در حد يك همشهري بود. بعضي مواقع كه براي پوشش  خبري بازيهاي فوتبال به ورزشگاه حافظيه مي رفتم همديگر را مي ديديم و سلام و احوال پرسي و خلاصه در همين حد.

حالا اما با سايت داريون نما خيلي ها از جمله بهرام كرمدار را بيشتر و بهتر شناخته ام.

راستش از شما پنهان نباشد و بي تعارف بايد بگويم داريون به كار فرهنگي نياز شديد دارد. اين حرف را بارها حجت الاسلام عزيزي امام جمعه داريون هم در خطبه هاي نماز جمعه بيان كرده است.

در داريون متاسفانه كار فرهنگي مناسبي نشده . البته اين گفته به معناي نقض برخي كارهاي فرهنگي نيست. چه امثال يوسف بذرافكن،بهرام هوشيار،عليرضا كشاورز،مصطفي بذرافكن،عبدالرضا شكري و… در مقاطع مختلف و در حد توان كارهاي فرهنگي نسبتا خوبي براي داريون انجام داده اند اما امكانات و زيرساخت ها آن قدر فراهم و مناسب نبوده كه اين كارها استمرار داشته باشد.

تشكيل و راه اندازي سايت داريون نما هم با اين هدف اصلي شكل گرفت كه يك كار مداوم فرهنگي براي داريون انجام شود.

 در اين راه اما ياري علاقمندان و دلسوزان تداوم و پيشرفت كار را سبب مي شود. انتظار گردانندگان سايت داريون نما از اقشاري مانند فرهنگيان عزيزبالاست. هرچه باشد آنان هم دغدغه فرهنگي اين منطقه را دارند.

از بحث امروز دور نشويم. صحبت ما درباره بهرام كرمدار است.

راستش طي اين دو سه هفته او را بيشتر شناخته ام و الان هم اعلام مي كنم كه به دوستي و مصاحبت با او و امثال او افتخار مي كنم.

كرمدار دغدغه جوانان داريون را دارد. او هرچند كمتر در داريون حضور دارد اما ازدغدغه هاي اصلي اش هميشه داريون و داريوني بوده و هست.

از چند هفته پيش كه فهميد سايت داريون نما راه اندازي شده با خوشحالي از اين اقدام فرهنگي، همواره ما را به ادامه كار تشويق مي كند.

او فقط حرف نمي زند. عمل مي كند. نمونه مطالبش را حتما در سايت ديده ايد.او پيوسته با ما در تماس است و نقطه نظراتش را برايمان بيان مي كند.

ديروز داشتم به اين فكر مي كردم كه اگر مثلا در همين سايت داريون نما به تعداد انگشتان يك دست مانند بهرام كرمداروجود داشتند چقدر خوب بود وچقدر پيشرفت حاصل مي شد.

اينها را نوشتم تا هم تشكري از اين دوست عزيز داشته باشم و هم آماده باشي به ساير عزيزان كه با ما دغدغه مشترك دارند بدهم كه به خدا داريون نياز به كار فرهنگي دارد.

هر كسي هرجاست و هركاري از دستش بر مي آيد اگر انجام ندهد به داريون و نوجوانان و جوانانش خيانت كرده است.

بياييم  اختلاف نظرها را كنار بگذاريم و براي پيشرفت داريون در تمام زمينه ها متحد و هم فكر شويم.

بدان اميد.

1 دیدگاه

  1. باسلام متاسفانه داریون شهر ي است که کسی به آن توجه نمی کند،مخصوصا کارهای فرهنگی زیر بنای که منافع مادی ندارد ،حمایت از کارهای فرهنگی اساسی وعده ای دروغ است که هیچگاه عملی نمی شود، البته هم اکنون در داریون فعالیتهای انجام می شود که قابل ستایش است ولی مورد حمایت قرار نمی گیرد ، اشکال بزرگ این فعالیتها آن است که اغلب انها فعالیت فرهنگی نیست ولذا منجربه نیرو سازی نمی شود و افراد فعال عرصه فرهنگی همواره مورد بی مهری قرار گرفته و هیچگاه مورد مشورت قرار نمی گیرند ،وعده های برخي مسولین ژست حمایت از فعالیتهای فرهنگی است و عملا نیروهای فرهنگی حمایت نمی شوندبرخی هم برای حمایت های فرهنگی شرط می گذارند که این برنامه ها در خدمت آنها باشد ییشتر فعالیتهای فرهنگی کنونی بیشتر جنبه تبلیغاتی و گزارش کار به مسولین دارد ،سایت داریون نما یک فعالیت ارزشمند است که جای آن واقعا خالی بود واز آن انتظار می رود که فعالیتهای فرهنگی را بیشتر انعکاس داده و مورد حمایت قرار دهد و مسولین مرتبط با فعالیتهای فرهنگی را به چالش بکشداز افرادی مانند آقای کرمدار که از سر دلسوزی اظهار نظر می کنند متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا