ديدگاههمه

خبر ويژه/توزيع شب نامه بر عليه شهردار داريون+توضيح داريون نما

شنيده مي شود از روز گذشته يك سري بروشور و شب نامه كه در آن مطالبي بر عليه علي رضا زارع شهردار داريون نوشته شده در سطح اين شهر توزيع شده است.

به گزارش داريون نما در اين بروشورها از قول دو عضو شوراي اسلامي شهر داريون آمده كه آنها خواهان بركناري و استيضاح شهردار داريون هستند.

نكته:به نظر مي رسد دوره چنين كارهايي تمام شده و چنين اقداماتي جز بر هم زدن نظم و امنيت شهر نمي تواند نتيجه ديگري به همراه داشته باشد.

برخي اعضاي شوراي شهر داريون اگر به هر دليلي مي خواهند شهردار را استيضاح كنند نيازي به توزيع شب نامه نيست. قانون همه چيز را مشخص كرده، قانون مي گويد همانگونه كه شهردار به وسيله شورا انتخاب مي شوند همان شورا نيز مي توانند شهردار را بركنار كنند.

نكته بعدي اما اين است كه بايد پرسيد چگونه شده كه بعد از گذشت دو سال در آخزين ماه هاي حضور شورا و شهردار بعضي افراد تصميم به انجام چنين كارهايي گرفته اند؟

سايت داريون نما به عنوان رسانه اي بي طرف كه اتفاقا قبلا از سوي شهردار داريون مورد شكايت هم قرار گرفته و به هيچ عنوان قصد حمايت از وي را نداشته و ندارد اما چنين رويه اي را درست نمي داند و اعتقاد دارد بايد در همه شرايط به قانون اقتدا كرد.

نكته بعدي اما اينجاست كه اين بروشورها درست يكي دو روز پس از تقدير از شهردار داريون در مراسم نماز جمعه توزيع شده است.

اعضاي شوراي شهر داريون حق دارند اگر به اين نتيجه رسيدند كه حضور شهردار به هر دليلي نمي تواند براي داريون مثمر ثمر باشد از او توضيح بخواهند و نهايتا او را استيضاح كنند. اما طرح برخي مسايل در عموم مردم ديوار بي اعتمادي مردم به مسوولان را بلندتر مي كند.

دوباره مي گوييم كاش بعضي افراد منافع شخصي را بر منافع عمومي ترجيح دهند.

قطعا بر شهردار داريون مانند هر مسوول و انسان ديگري ايراد وارد است اما باور كنيد نحوه برخورد هم مهم است. برخي افراد اگر از شهردار راضي نبودند چرا حالا يادشان افتاده كه بايد با او برخورد كنند؟

مگر اين افراد تازه وارد داريون شده و با شهردار آشنايي نداشته اند؟ا

آيا چنين كارهايي يك سياست و كار تبليغاتي براي دوره بعدي شورا نيست؟ كلاه خود را قاضي كنيم.

راستي شما كاربران داريون نما در اين باره چه فكر مي كنيد؟

7 دیدگاه

  1. با سلام مگر دأریون نما لیست محرمانه شش ماه اینده رادردست دازد از کجا معلوم شاید اعضای فعلی می حواهند رقبای احتما لی را از میدان در کنند

  2. سلام
    سنگ بد گوهر اگر کاسه زرّین بشکست
    ارزش سنگ نیفزاید و زر کم نشود.

  3. والله از داریونی ها که خیلی به سرنوشت شهر خودشان بی تفاوت هستند . و فقط عده اندکی در اداره شهد فعالیت دارند همین کار هم جای تعجب است .در این شهر هیچ کس برایش مهم نیست دیگران چه بلایی سر شهر و اطرافیانشان در میاورد

  4. لطفا نقد پذیر باشید
    چرا نظر مرا درج نکردید
    من داریونی نیستم اما سالهاست که داریون زندگی میکنم.
    این نقد را درج کنید تا ببینم داریونی ها چه جوابی دارند. مگر دروغ میگویم داریونی ها جز تعداد انکی باقی هیچ فعالیتی برای شهرشان نمیکنند اصلا برایشان همهم نیست.مگر چند درصد از فامیل های اصیل داریونی دیگر در داریون هستند؟اما شرغان و ترکان 15 درصد جمعیتشان را داریونی ها تشکیل میدهند.بخدا امنیت و فرهنگ داریون قابل مقایسه با ان شهرک ها نیست از نظر فاصله تا مرکز شیراز هم با شهرک صدررا و شرغان یکی هست.در داریون اگر کسی به شما نگاه چپ بکند حد اقل تا 3 پشت ان را میشناسید.
    وقتی خواندم داریونی ها علیه شهردار اطلاعیه نوشتن گفتم از مردم این شهر عجیب است اما شما نظر مرا درج نکردید.
    این نقد مرا درج کنید ببینم داریونی ها چه جوابی دارند؟

  5. باسلام

    من چند سوال کوتاه از اقایان ناشر شب نامه دارم …

    ببخشید شما همان اقایی نیستید که 3ماه در جلسات شورا حضور نداشتید ؟؟؟
    حالا چه شده است که میگویید شهردار در داریون حضور ندارند شما که شورا هستید و اهل داریون چرا 3 ماه در جلسات حاضر نمی شدید؟؟؟

    بخشید شما مگر از روز اول قانون 400 هزار تومان بابت اجاره خانه در شهر داریون را میدانستید از روز اول شورا این مسئله را گوش زد نکردید ؟؟؟
    حالا جه شده یاد بیت المال افتاده اید ؟؟؟

    ببخشید شما اگر به فکر احداث مسجد هستید میدانید چند مسجد مخروبه در شهر داریون وجود دارد؟؟؟
    حالا چرا دست گذاشتید روی مسجد دانشگاه ازاد!!!
    اگر دنبال اشاعه فرهنگ مذهبی بودید چرا در دوره ی شورا بودن خود به فکر احیا حتی یکی مساجد مخروبه نداشتید؟؟؟

    ببخشید شما تازگی ها نگاه تقویم کردید …

    به جای عوام فریبی و تخریب افراد و مقام و منسب به فکر مردم باشید
    داریون مشکل کم ندارد که در ان هم شما اعضای شورا و هم شهردار بی تقصیر نیستید لطفا فرافکنی نکنید

    مردم داریون خوب میدانند که( به قول خودتان که در شبنامه قید کردید)در این برحه حساس از زمان این گونه استراتژی ها فقط برای جمع اوری ارا وافکار مردم داریون و دیندارلو است

    البته از کمکاری شهردار هم جای انتقاد هست و من در نظرات قبلی خود در این سایت از اقای شهردار نیز انتقاد کرده بودم

    (در شب نامه چند بار از قید داریونی ها ودیندارلو های خوب نامبرده شده که در جای خود جالب است)

  6. هرچند پخش شب نامه راه درستی برای بیان مشکلات نیست اما وقتی کسی به سوالات مردم پاسخ منطقی نمی دهد و شهر دار منتقدان خود را جمعی اراذل و او باش می خواند . شورا سالی یک جلسه فرمایشی پرسش و پاسخ می گذارد ،شورا در رابر روی خبر نگار سایت مردمی داریون نما می بندد راه برای پخش شب نامه باز می شود .بهتر است که این مشکلات و حرف های مردم و انتقادات منطقی شهروندان و حتی برخی از اعضای شورا در قالب روز نامه پاسخ داده شود تا کار به پخش شب نامه نکشد .چرا اعضای حامی شهر دار به این موارد پاسخ نمی دهند ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا