گزارش

خواسته ورزشکاران داریونی از رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز

گزارش:علی مختاری|

در این منطقه کسانی هستند که تا به حال چندین مدال رنگارنگ مسابقات استانی و کشوری را کسب کرده اند و این نشان دهنده این است که این منطقه محروم با وجود امکانات کم و تاسیسات ورزشی نامناسب ، دارای استعدادهای فراوانی است.

کمبود فضای ورزشی ،عدم حمایت از قهرمانان از عمده مشکلاتی است که آنها در گفت و گو با داریون نما بیان کردند.

روشن قنبری یکی از پیشکسوتان فوتبال داریون گفت :چند سال است که ما زمین فوتبال مناسبی نداریم و هر جمعه مجبور هستیم به روستاهای اطراف برویم که خود مشکلاتی به همراه دارد.

حمیده بذرافشان از دیگر ورزشکاران این شهر اظهار داشت :در شان یک شهر 12هزار نفری نیست که امکانات کم داشته باشد از این رو از مسوولان می خواهیم به این منطقه پر استعداد توجه بیشتری داشته باشند.

فرناز اسدی دارنده مدال قهرمانی کشور گفت:با توجه به اینکه در مسابقات کاراته کشور مقام طلا کسب کرده ایم از مسئولین و دست اندرکاران انتظار داریم ما را تشویق کرده تا انگیزه کافی برای ادامه ورزش قهرمانی داشته باشیم .

داریوش بذرافکن دیگرورزشکاراین منطقه بیان داشت: برای احداث زمین چمن داریون چند سال صبرکرده ایم وساخت این پروژه به کندی پیش می رود.

نماینده ورزش و جوانان داریون گفت:مالکیت زمین فوتبال این شهر در دست اداره ورزش و جوانان استان بوده و یک هکتار و نیم نیز مساحت دارد و آرزوی 20 ساله مردم و ورزشکاران کشت چمن این زمین می باشد.

علی بذرافکن در خصوص عملیات اجرایی در زمین فوتبال داریون اظهار داشت : از سال 89 تا کنون عملیات خاکبرداری ،زه کشی ،حفر چاه مکش آب ، لوله کشی، لوله گذاری و خاکریزی این زمین با هزینه بالغ بر 300میلیون ریال انجام شده که در اجرای این طرح شهرداری داریون هم کمک های خوبی کرده است .

وی در ادامه افزود:یک حلقه چاه آب غیرشرب و از رده خارج در نزدیکی اداره برق قرار گرفته که باید لوله کشی و به زمین فوتبال برسد که در این زمینه از اداره برق و آبفای داریون خواستار همکاری بیشتری هستیم .

رییس شورای شهر داریون گفت : برآورد هزینه زمین چمن داریون مبلغ یک میلیارد ریال بوده که تاکنون کارهای جانبی و زیر ساختی آن انجام شده اما هنوز چشم انتظار کمکهای استانداری و فرمانداری فارس برای تکمیل این پروژه هستیم.

شرفی بیان داشت : وجود روح ورزش در جوانان موجب انگیزه مضاعف در بین این قشر شده و موجب جلوگیری از بزه کاری و مسایل ناهنجار آنها در جامعه می شود بطوریکه سرمایه گذاری بر روی استعدادهای آنها نتیجه بسیار مثبتی در پی خواهد داشت .

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان شیراز گفت :در حال حاضر 10هیات ورزشی فعال در رشته های والیبال ،فوتبال و ورزشهای رزمی در سطح شهر داریون وجود دارد که نگاه ویژه ایی به این بخش داریم.

حسام زارع مهذبیه افزود:با توجه به اینکه سقف اعتبارات در شورای شهر داریون پایین بوده اما حمایت قابل قبولی انجام گرفته و قطعا اگر درآمد بالا باشد حمایت بیشتری نیز هم انجام خواهند داد.

وی گفت:شهر داریون با داشتن استعدادهایی که در خود جای داده و بعضا دارای مقام های کشوری در سطح بانوان نیز هستند آینده بسیار درخشانی پیش روی خواهد داشت و تا حد امکان از ورزشکاران حمایت خواهیم کرد.

وی در خصوص تکمیل پروژه زمین چمن داریون بیان داشت:قاعده هر کاری این است که اساسی انجام شود و به کار بدون کارشناسی معتقد نیستیم وگرنه می توان انرا بدون کارشناسی و کار اصولی تحویل داد.

رییس اداره ورزش و جوانان شیراز ادامه داد:این پروژه یک پروژه تکمیلی بوده و باب تخصیص اعتبار آن هم نیز باز می باشد و در جلساتی که با مسئولین تشکیل خواهیم داد اعتبار قابل توجه ایی نیز اختصاص می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا