اخبارهمه

امام جمعه داریون:جاده شیراز-داریون فاجعه است

نماز عبادی سیاسی و دشمن شکن جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام عزیزی امام جمعه منطقه داریون برگزار شد.

به گزارش داریون نما نماینده ولی فقیه در داریون در خطبه دوم به مناسبت های مختلف هفته اشاره کرد.

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به روز پرستار،روز ملی شدن صنعت نفت،سالگرد رحلت حاج احمدآقا خمینی،آغاز سال نو و… به تقصیل درباره این مناسبت ها سخن گفت.

امام جمعه داریون در بخش دیگری از خطبه دوم با اشاره به یازدهمین سالگرد برگزاری نماز جمعه در منطقه داریون نماز جمعه را باعث برکت برای داریون دانست.

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به مشکلت مختلف منطقه داریون با انتقاد از خرابی جاده شیراز-داریون وضعیت این جاده را فاجعه بار خواند و از مسوولین خواست هرچه سریعتر فکری به حال این جاده خراب کنند.

نماینده ولی فقیه در داریون همچنین با تقدیر از زحمت ها و تلاش های دکتر قادری به جهت حضور مداوم در منطقه داریون از سایر نمایندگان شهرستان شیراز در مجلس به دلیل عدم حضور در حوزه انتخابیه خود انتقاد کرد.

در حاشیه:

*دکتر قادری نماینده مردم شهرستان شیراز در مجلس در نماز جمعه داریون حضور داشت و برای لحظاتی سخنرانی کرد.

*به مناسبت یازدهمین سالگرد اقامه نماز جمعه در منطقه داریون از تلاش های حجت الاسلام عزیزی امام جمعه این منطقه تقدیر شد. همچنین به همین مناسبت به نمازگزاران هدایایی به عنوان یادبود اهدا شد.

3 دیدگاه

  1. با تشکر از داریون نما به خاطر درج چکیده ی خطبه های نماز جمعه در سایت و تشکر ویژه از امام جمعه محترم منطقه داریون به خاطر تلاش جدی در رفع نابسامانی ها و مشکلات و معضلات منطقه و پی گیرهای مکرر و مستمر…

  2. سلام علیکم تلاش های خالصانه برای بهبود وضعیت مردم و پیشرفت همه جانبه منطقه در پیشگاه خداوند متعال از اجر فراوان برخوردار است .

  3. اگر سانسور نمی شود یک سوال داشتم . چرا برخی از مسولین اگر حتی چند ماه یک مرتبه هم به نماز جمعه بیایند از آنها تشکر می شود ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا