اخبار

مسابقات پیشکسوتان فوتبال منطقه داریون برگزار می شود

خبرنگار:علی مختاری|

دودج میزبان مسابقات فوتبال چند جانبه پیشکسوتان منطقه داریون (جام زنده یاد الله داد جهانی و یادواره شهدای داریون )خواهد بود.

به گزارش داریون نما عبدالرضا شکری مسوول برگزاری این مسابقات با اعلام این خبر افزود:این مسابقات از در نیمه دوم فروردین سال جاری و با شرکت 6 تیم در رده سنی بالای 40سال برگزار خواهد شد که هر تیم می تواند سه بازیکن 37سال هم در ترکیب خود استفاده کند.
وی ادامه داد:در این دوره از مسابقات 6 تیم منتخب دودج ،کوشک مولا؛دیندارلو،عقاب داریون ،امید و اتحاد داریون شرکت خواهند داشت.
شکری در پایان گفت :تیم دودج صرفا بعنوان مهمان در این بازیها شرکت دارد و در برگزاری آن نقشی ندارد.

5 دیدگاه

  1. با تشکر از جناب آقای علی مختاری و مسئول محترم برگزاری این مسابقات جناب آقای عبدالرضا شکری… بی صبرانه منتظر برگزاری این مسابقات بوده و برای پیشکسوتان عزیز منطقه آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم. از درگاه ایزد منان برای مرحوم الله داد جهانی که نقش بسزایی در مسایل اقتصاعدی و ورزشی منطقه داشتند طلب مغفرت نموده و برای شهدای عزیز منطقه علو درجات را خواستارم.

  2. جنابا آقای مختاری, بنده در حال حاضر در داریون هستم. خوشحال می شوم اگر بتوانم به طریقی جنابعالی و سایر خبرنگاران و کاربران سایت را ملاقات کنم. در صورت تمایل می توانید آدرس و یا تلفن مرا از مدیر محترم سایت جویا شوید.

  3. باسلام
    عرض سلام وادب خدمت همه ي عزيزان برگزاركننده راستش خواستم بگم بدنبوداز ديگرروستاهاي اطراف نيز دعوت ميشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا