بوي بهشتهمه

گفت و گو با شهدا| هفته شهید جهانبخش ابیوردی

جلیل زارع|

بسم رب الشهدا و صدیقین… همه ی ما،گاهی دلتنگ می شویم و دلمان می خواهد با کسی درد دل کنیم. چه کسی بهتر از شهدا؟… دلتنگی هایمان را با شهدا در میان بگذاریم… کسانی که به خاطر رضایت خدا و دل ما، از خود و دل خود گذشتند. هر هفته را به نام مقدس یکی از شهدای عزیز منطقه( به ترتیب حروف الفبا: حرف اول نام خانوادگی)، نام گذاری می کنیم و با او به گفت و گو می نشینیم. هفته ی نخست، به نام شهید گمنام رقم خورد. هفته ی دوم نیز یز به نام مقدس شهید امرالله آتش آب پرور مزین گردد. و اما این هفته، هفته ی شهید بزرگوار ولی مظلوم، جهانبخش ابیوردی است.


بیش از این چیزی نمی گویم… شما بگویید… با شهید جهانبخش ابیوردی عزیز، درد دل کنید.یادی کنید از آن عزیز، آن پیشگام ره عشق، ایستاده ی بر ستیغ سترگ ایمان، او که قدم زد و خورشیدها پراکند، خوش به ناز رفت و در نقاط خلوت هستی کهکشان ها کاشت،بی آن که غرور مظلومیت خاکی دستانش را بیالاید….

10 دیدگاه

  1. من با این شهید بزرگوار، همکلاس بودم . او پسر بسیار روشن ، همیشه خندان و خوش‌رو بود و روابط اجتماعی خوبی با دانش اموزان ومعلمان داشت .یادم هست که به خاطر مظلومیت واین که شهید مادرشان در قید حیات نبود ،در مراسم او همه خود را صاحب عزا میدانستند . روحش شاد ونامش جاوید

  2. سلام خدا وند و پیامبران و اولیاء خدا بر این شهید بزرگوار که در خانواده ای مستضعف پرورش یافت

  3. سلام داریونی عزیز… باور کن خیلی دلم برایت تنگ شده بود. کجا بودید؟ کم پیدایید؟ گفتم نکنه از مرگ ما بیزار شدید؟ خوشحالم که حضورت را حس می کنم.

  4. سلام و ممنون سرکار خانم لیلا بذرافکن… متاسفانه من هیچ اطلاعاتی از این شهید بزرگوار ومظلوم نداشتم که بنویسم… اگز اطلاعات کامل تری دارید، ممنون می شوم ارسال بفرمایید.

  5. واقعا خیلی تاسف میخورم ،که از این شهیدان هیچ صحبتی نبوده که حتی به گوش امثال من برسد که الان بتونیم 2 کلمه در موردشان صحبت کنیم روسیاهم شهدا

  6. سلام بر کاربران عزیز… هفته آینده, هفته شهید مهدی قلی ارجی است و بنده هیچ گونه اطلاعاتی از ایشان ندارم. از خانواده و بستگان این شهید بزرگوار و هم چنین کسانی که ایشان را می شناسند یا اطلاعات, عکس و یا خاطره ای از ایشان دارند و یا زندگینامه,وصیتنامه, و یا از عملیات و نحوه شهادت. ایشان اطلاع دارند, درخواست می شود مطالب خود را به ایمیلی که در قسمت مسابقه هست ارسال نمایند تا به نام خودشان در ,گفت و گو با شهدا, درج نماییم. ممنون از زحمتی که متقبل می شوید.

  7. سلام کوروش جان.وقت تنگ است برادر. به قولت عمل کن عزیز. دو چشم انتظارم بر سایت دوخته شده است.عجله کن عزیز دل برادر.عجله کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا