اخبارهمه

نتایج آنلاین و لحظه به لحظه انتخابات ریاست جمهوری در داریون نما

برای دیدن نتایج آنلاین انتخابات ریاست جمهوری اینجا کلیک کنید.

6 دیدگاه

  1. سلام بر ملت غیور ایران اسلامی…
    ملت غیور ایران، بار دیگر حماسه ای پر شور و با شکوه را به رخ جهانیان کشید و این یعنی پیروزی ملت بزرگ ایران اسلامی. ما به وظیفه و تکلیفمان عمل کرده ایم و با اقتدا به مولا و مقتدایمان، مقام معظم رهبری، با سلایق متفاوت به کاندیدای مورد نظرمان رای داده ایم و بی تردید، میزان رای ملت است و آراء اکثریت هر چه باشد، برای همه ی ما ایرانیان، مورد قبول و قابل احترام و تعیین کننده ی رئیس دولت آینده ی ایران که نماینده ی ملت ایران است. نتیجه ی این انتخابات هر چه باشد،فرخنده و مبارک است و هر کدام از این شش کاندیدای عزیز که اکثریت آراء را به خود اختصاص دهد،به مدت چهار سال، سکان دولت اسلامی را به دست خواهد گرفت. مرحله ی اول یا دوم و این یا آن، فرع است و اصل، همان میزانی است که امام راحل و بنیان گذار انقلاب اسلامی، تفکر و اندیشه ی آن را برایمان ترسیم کرده است.
    پس، فردا از آن ماست و حلاوت و شیرینی این پیروزی، به کام ملت سرافراز ایران اسلامی و تلخی و ناکامی شکست از آن دشمنان داخلی و خارجی و خود فروختگان این ملک پر گهر: ایران ! ای ملک جاودان ! دوستت داریم…پاینده باشی…

  2. با سلام… مسلما چه در دور اول و چه در دور دوم، هر کسی اکثریت آرا را به خود اختصاص دهد، عده ای به او رای داده اند و عده ای نداده اند . این مهم نیست که از صندوق ها، آراء من و تو بیرون بیاید. مهم آن است که آراء اکثریت بیرون بیاید و بقیه هم با خلوص نیت و اعتماد به رای اکثریت، آن را با کمال میل و از سر رضایت بپذیریم و کمک کنیم که رئیس جمهور آینده با وحدت و یکپارچگی و همدلی ما در رفع مشکلات و معضلات و آبادانی و پیشرفت کشور و به اهتزاز در آوردن بیرق لا اله الالله و پرچم سه رنگ ایران اسلامی با آرم مقدس الله و تبعیت از مقام عظمای ولایت موفق و پیروز باشد… هر چه خدا بخواهد…

  3. سلام بر مردم غیور ایران اسلامی…
    حضور 72.7 درصدی ملت ایران در تعیین سرنوشت خویش که نهایتا منجر به انتخاب حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور کشور شد را به مقام معظم رهبری و ملت سر افراز ایران اسلامی تبریک و تهنیت می گوییم. باشد که دشمنان داخلی و خارجی دین و مملکت ما که در صدد نا امید کردن مردم و عدم حضور پر شور آنان در عرصه ی انتخابات بودند، به فرموده ی رهبر فرزانه و عزیزمان مقام عظما و والای ولایت، به درک واصل شوند.

  4. با علم ریاضیا ت دل ها
    ثابت شده در تمام دنیا
    فرمول دقیق اتحاد است
    دل ها به توان هم شود ما

  5. با سلام و تشکر از داریون نما
    این پیروزی را به ملت ایران تبریک عرض می نمایم
    برای اقای روحانی رییس جمهوری منتخب ایران هم ارزوی موفقیت دارم.
    این رای گیری یکبار دیگر به تمام جهانیان نشان داد که ما ایرانیها همواره گوش به فرمان ولایت هستیم و مشکلات کشور و تحریمها هیچ اثری بر اراده و خواست ملت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا