اخبارهمه

مرکز نیکو کاری منطقه داریون افتتاح شد

به گزارش داریون نما در این مراسم ابتدا رسولی مدیر کمیته امداد شهرستان شیراز با اشاره به خدمات کمیته امداد،برایجاد فضای کار در جامعه تاکید کرد.
وی افزود: این فضای کار که خوشبختانه با اعتماد مجلس و نظام جمهوری اسلامی به این نهاد برای تخصیص اعتبارات جهت اشتغال زایی فراهم شده،نتیجه حسن انجام وظایف مجموعه ی کمیته ی امداد است.
پس از وی حجت السلام عزیزی امام جمعه منطقه داریون به نکوداشت خدمات کمیته ی امداد پرداخته و با بهره گیری ازروایات، احادیث و آیات قرآنی،به مسئله نیکو کاری و ایجاد فضای نوع دوستی در جامعه پرداخت و با اشاره به فقر فرهنگی و تلاش مرکز نیکو کاری و در راس آن کمیته امداد برای رفع این فقرسفارش کرد.

h1

h3

h4

h2

h6

h5

پس از وی الهیاری،مدیر کل کمیته امداد استان فارس،به تشریح هرچه بیشتر خدمات کمیته امداد پرداخته و به طرح های اشتغال زا که از طرف این نهاد در جامعه به اجرا درآمده اشاره کرد.
وی ضمن روشنگری در بیان این مطلب که پول های صدقات جهت چه مصارفی است خاطر نشان کردکه با کاهش هزینه های غیر ضروری و در نظرگرفتن برخی از این هزینه ها جهت اقشار کم درآمد،میتوانیم جامعه ای عاری از فقر داشته باشیم.
درادامه این برنامه ،حجت السلام عزیزی به عنوان رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری داریون و حمیدرضاشرفی به عنوان مسول اجرائی این مرکز منصوب و احکام آنها،از سوی مدیر کل کمیته امداد استان فارس و مدیر کمیته امداد شهرستان شیراز،ابلاغ شد.
گفتنی است ساختمان اداری مرکز نیکو کاری داریون ، در ساختمان سابق کمیته امداد این منطقه قرار دارد.

2 دیدگاه

  1. سلام بر آنان که فکر و ذکرشان نیکویی ست و نیکوکاری …

    توی کافی نت پارسا بودم. دو نفر از عزیزان دست اندرکار همین مرکز نیکوکاری آمدند برای تهیه بروشور تبلیغاتی مرکز نیکوکاری منطقه داریون. کلی با هم گپ زدیم و در مورد چند و چون کار تبادل نظر کردیم و …

    من نیز مثل شما عزیزان به عنوان یک داریونی، ایجاد این مرکز را به فال نیک می گیرم و برای دست اندرکاران این اقدام خداپسندانه آرزوی موفقیت می کنم.

    فراموش نکنیم که هر مرکز و انجمن و نهاد اجتماعی و مردمی، بدون مشارکت جمعی مردم ابتر خواهد بود و محدود به کم ترین ها.

    روی سخنم هم به عزیزان دست اندرکار این مرکز نیکوکاری است و هم به مردم فهیم و آگاه زادگاهمان به ویژه آنان که کم و بیش دستی بر آتش نیکی ها دارند:
    « عزیزان دل برادر، اگر به فکر نیکویی هستیم و نیکوکاری، ناگزیر باید از پل با هم بودن و یک دل بودن بگذریم. تا وقتی به این سلاح مجهزیم لطف خدا شامل حالمان هست و دستگیری از بندگان خدا نصیب و افتخارمان.
    و من دلم روشن است که دست اندرکاران این مرکز و مردم منطقه در عمل، با هم بودن و یک دلی و یک رنگی را به اثبات خواهند رساند. »

    و اما :
    داریون نما به عنوان رسانه ی مردمی منطقه، پل ارتباطی خوبی است برای ایجاد هم دلی بین مسئولین این مرکز و مردم.
    و ما داریون نمایی ها از هیچ کوشش و تلاشی برای استحکام این پل دریغ نمی ورزیم. هر چه خدا بخواهد.

    باقی بقایتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا