منهاي داريون

واقعیت‌هایی از فیلم‌های حاشیه‌ساز هادی چوپان

حواشی حضور رونالدو و شور استقبال از این ابرستاره فوتبال دنیا در کشورمان باعث شد تا پای هادی چوپان هم-احتمالا ناخواسته- به وسط میدان آید!

مهدی بذرافکن

هادی چوپان این ورزشکار خوب استان فارسی را دوست دارم. تلاشش را می ستایم و بر اراده اش درود می فرستم.
او در حال حاضر یکی از ورزشکاران معروف ایرانی است که به مقام ارزشمند قهرمانی در مسابقات پرورش اندام مستر المپیا دست یافته، مقام مهمی که تاکنون هیچ ایرانی نتوانسته به آن برسد جایی که برای قهرمانان پرورش اندام دنیا رسیدن به آن بسیار دست نیافتنی و چیزی شبیه رویاست.

حواشی حضور رونالدو و شور استقبال از این ابرستاره فوتبال دنیا در کشورمان باعث شد تا پای هادی چوپان هم-احتمالا ناخواسته- به وسط میدان آید!

طی هفته ای که گذشت فیلم هایی از یک مصاحبه قدیمی با هادی چوپان و همچنین کلیپی از گچ کاری او منتشر شد.

در فیلم مصاحبه قدیمی که هادی چوپان با علی ضیا مجری سابق تلویزیون انجام داده او پس از یکی از قهرمانی هایش از مردم شیراز گله می کند که پس از قهرمانی وقتی وارد شیراز شده هیچ کس او را تحویل نگرفته و فقط صاحب کارش برای او یک بنر یک در یک کوچک در محل کارش نصب کرده، چوپان در این کلیپ می گوید که او کارگر ساختمان است و بلافاصله پس از قهرمانی جهان یکی دو روز بعد سرکار ساختمانش رفته.

بعد از این صحبت ها کلیپی پخش می شود که هادی چوپان در حال گچ کاری است و طوری وانمود شده که انگار این ورزشکار همچنان مشکل مالی دارد و همچنان یک کارگر ساده گچ کار ساختمان است!

واقعیت اما این است که این کلیپ بازسازی سالهای کارگری آقای هادی چوپان است.
با دقت در این کلیپ چند ثانیه ای می بینیم که هادی چوپان هرچند در حال گچ کاری است اما لباس های مارک دار گران قیمتی پوشیده و هیچ اثری از گچ و سایر مخلفات روی لباس هایش نیست.

نه این که این کار اشتباه باشد، نه؛ این کلیپ بازسازی روزهای سخت آقای چوپان است که اتفاقا کار خوبی هم هست اما عرضم این است که الان وضعیت هادی چوپان مانند سابق نیست.
خصوصا بعد از قهرمانی مستر المپیا همه به یاد داریم که شیرازی ها در فرودگاه دستغیب چه استقبالی پرشوری از او به عمل آوردند.

او پس از قهرمانی در رقابت های مستر المپیا جایزه 400 هزار دلاری را به دست آورد و حالا که یکی از قهرمانان به نام جهان در این ورزش است که خوشبختانه تبلیغات تجاری خوبی هم انجام می دهد و الحمدالله درآمد خوبی دارد که از شیر مادر حلال تر است چون با سختی به این جا رسیده و به قول معروف نان بازویش را می خورد. نه حق مردم را خورده نه از رانتی استفاده کرده و نه آقازاده بوده هر چه بوده تلاش و اراده خودش بوده است.

این یادداشت توضیحی بود بر فیلم های پخش شده طی چند روز گذشته که ناخواسته شیرازی ها را بی معرفت نشان می داد و هادی چوپان را مستحق ترحم، در صورتی که هیچ یک از دو نکته درست نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا