اخبارهمه

جشن تکلیف دانش آموزان دختر در داریون برگزار شد

جشن تکلیف دانش آموزان دختر پایه سوم دبستان های منطقه داریون همزمان با میلاد با سعادت اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری سلام اله علیها با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا عزیزی امام جمعه منطقه داریون، زارعی مسئول نمایندگی آموزش و پرورش داریون، شیروانی کارشناس آموزشی نمایندگی آموزش و پرورش داریون، خانم امام معاون آموزش ابتدایی ناحیه 4 شیراز، حاج آقا مهدوی و مدیران و آموزگاران در مصلای نماز جمعه داریون برگزار شد.

taklif1

در این مراسم که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و نواخته شدن سرود ملی آغاز شد ابتدا زارعی مسول نمایندگی آموزش و پرورش داریون ضمن خیر مقدم به حاضرین، میلاد با سعادت حضرت زینب سلام اله علیها را تبریک گفت و در رابطه مکلف شدن دانش آموزان مطالبی بیان کرد و ورود دانش آموزان به سن تکلیف را تبریک گفت.

taklif2

پس از وی خانم امام نیز در رابطه با حجاب و عفاف مطالبی را بیان کرد. همچنین حاج آقا مهدوی در رابطه با شناخت مرجع تقلید و انجام واجبات و ترک محرمات مطالب مشروحی ارایه داد.

taklif3
در پایان نیز نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حاج آقا عزیزی برگزار و لوح یادبود جشن تکلیف دانش آموزان به آنان اهدا شد.

1 دیدگاه

  1. بلوغ جسمی و فکری دانش آموزان دختر پایه سوم دبستان های منطقه داریون را به این عزیزان، والدین گرامیشان و مسئولین و مربیان و سایر فرهنگیانی که در تعلیم و تربیت فرزندانمان نقش موثر و فعال دارند، تبریک و تهنیت می گوییم.

    باقی بقایتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا