اخبارهمه

تصادف وحشتناک در جاده داریون/دو نفر به صورت کامل سوختند و قابل شناسایی نیستند

خبرنگار:حسن ایزدی/

عکسها:روح الله قربانی/حسن ایزدی

برخورد دو خودرو پراید از روبرو در جاده داریون منجر به فوت سه نفر شد.

این حادثه بعد اظهر امروز به وقوع پیوست که در آن برخورد دو خودرو پراید منجر به فوت یک زن و دو مرد شد.

در پی این تصادف که در ساعت14 و30 دقیقه  امروز اتفاق افتاد تیم امدادی ایستگاه ۹ آتش نشانی شیراز به محل اعزام شد و با بکارگیری ابزار مخصوص تصادفات  مبادرت به انتقال اجساد از میان تکه های آهن نمود.

براثر شدت برخورد دو خودرو آتش گرفتند اما دو مرد جوان به طرز معجزه آسایی نجات یافتند.

شمار کشته های امروز ۴نفر اعلام شده.یک نفر از مجروحان اندکی پس از خارج شدن از خودرو جان سپرد.

به گفته کامران صفری که فرماندهی عملیات را بر عهده داشت یک نفر پس از تصادف به کمک مردم از خودرو خارج شد اما دقایقی بعد بر اثر شدت جراحات جان سپرد.

تکمیلی:ظاهرا مهار آتش خودروها توسط آتش نشانی داریون انجام شده و کارهای بعدی را آتش نشانی شیراز انجام داده است.

tasadof1ok tasadof2ok tasadof3ok tasadof4ok tasadof5ok tasadof6ok tasadof7ok

 

4 دیدگاه

  1. باز هم پرايد !
    باز هم مردم بيچاره كه بايد تاوان اين مسئولين
    خودروساز رو بدند اخه تا كي…
    خداوند به خانواده اين مرحومين صبر بده واقعا” سخته نميدونم خودروسازان اگه یکی از اعضاء خانواده شون هم داخل اين ماشينهاي غير استاندارد بود هنوز هم ساكت بودند …

  2. امروز شنیدم یکی از فوت شدگان خداداد بداغی بوده است . اگر خبر صحت داشته باشد، خداوند ایشان را قرین رحمت خود فرماید و به خانواده و بازماندگان صبر جمیل عنایت نماید.
    از غیر استاندارد نبودن خودروها هیچ شکی نیست ولی رانندگان نیز (البته برخی از انها) راننده نیستند. همیشه عجله دارند. واقعاً سرعت بیشتر از 90 کیلومتر برای پراید، یعنی رفتن به استقبال مرگ

  3. با سلام و عرض خسته نباشید خدمت تیم آتش نشانی شهرداری داریون و بویژه دوست خوبم آقای قربانی
    حقیر بعد از حدود 5دقیق از رخ دادن حادثه آنجا حضور داشتم که 2جوان که گویا برادر بودند از یکی از خودروها بیرون کشیده شده بود و همچنین راننده خودرو دیگر که چند دقیقه بعد جان داد(توسط یکی از اهالی روستای تربر جعفری به نام مجید جوکار و یکی دو نفر از رانندگانی که آنجا حظور داشتند-که البته اگر فقط یک دقیقه غفلت کرده بودند این دو جوان هم دچار حریق شده و جان می دادند).به نظرم تیم آتش نشانی کمی دیر رسیدند هرچند آگر هم زودتر می رسیدند به دلیل شدت برخورد دو خودرو برای زنده ماندن مجروحین کاری از دستشان بر نمی آمد.
    ضمن تشکر ویژه از آتش نشانی داریون، حقیر در این حادثه تقریبا در نقطه مرتفعی ایستاده بودم و نظاره گر عملیات آتش نشانی بودم.به نظرم و ظاهرا خودرو آتش نشانی شهرداری داریون خود گویای همه چیز و بویژه مظلومیت منطقه داریون بود(البته من ظاهرا می دیدم و در بعد فنی از چیزی خبر ندارم)وقتی خودروهای آتش نشانی از ایستگاه شیراز آمد با امکانات کامل و همچنینی خودرویی سرپا و تندرو و با تمام امکانات مورد نیاز جهت اطفاء حریق ولی به نظر می رسید خودروی آتش نشانی داریون هم کندرو بود و هم امکانات خاصی نداشت.همچنین مامورین آتش نشانی بدون لباس مخصوص جهت اتفاء حریق.آقای قربانی که انصافا در چنین حوادثی از هیچ کمکی دریغ نمی کند که در این حادثه نیز تلاش زیادی می کرد تا زودترز آتش مهار شود حتی با لباس اداری بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا