اخبار

دیدار فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم(ع) با امام جمعه داریون

خبرنگار:مسلم حقیقت جو|

به مناسبت هفته وحدت و ایام میلاد سراسر نور پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد(ع) و امام جعفر صادق(ع) و یوم اله نهم دی ماه( روز بصیرت) سرگرد حسینی(فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم(ع)) به همراه نیروهای کادر شاغل در آن حوزه به دیدار امام جمعه منطقه داریون حجت الاسلام و المسلمین عزیزی رفتند.

به گزارش روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم(ع) در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد در ابتدا سرگرد حسینی ضمن تبریک میلاد سراسر نور نبی مکرم اسلام و فرزندش امام جعفر صادق(ع)وگرامیداشت نهم دی ماه روز بصیرت وتجدید عهدمیثاق با ولایت وروز شکست فتنه و فتنه گران ؛به استناد آیه شریفه ((واعتصموا بحبل اله جمیعا و لا تفرقوا)) حفظ وحدت بیشتر و تعامل مسئولین ودست اندکاران در سطح کشور و به خصوص منطقه داریون را مایه رشد و پیشرفت دانست.

حسینی با تاکید بر سخن امام خامنه ای جلوگیری از نفوذ عناصر نفوذی و فتنه گران را خواستار شد و امام جمعه داریون را پدر معنوی در سطح منطقه برشمرد.

basij

پس از وی حجت الاسلام والمسلمین عزیزی ضمن تبریک متقابل میلاد پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد(ع) و امام جعفر صادق(ع) به این آیه از قرآن (انک لعلی خلق عظیم) اشاره کرد و عامل مهم جذب توسط پیامبر را اخلاق نیکو برشمرد.

وی همچنین به 2 نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب و اروپا اشاره کرد و افزود اگر مردم جهان اسلام واقعی را بشناسند روز به روز به اسلام بیشتر گرایش پیدا می کنند و اگر جهان اسلام به آیه وحدت عمل می کردند کفایت می کرد و ریشه تمام تفرقه ها استکبار جهانی و رژیم صهیونستی است.

در بخشی دیگر،وی به دشمنی آمریکا با نظام اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت:آمریکا هیچ وقت از ایران راضی نمی شود مگر اینکه نوکرش شویم و آمریکا دشمن درجه یک ملت ما ،قرآن ،اسلام و مسلمانان است.

عزیزی در ادامه  به فتنه سال 88 هم اشاره ای کرد و افزود :فتنه خط قرمز ماست و فتنه گران می خواستند کل نظام را براندازند و نمی شود در مقابل آنها کوتاه آمد.

امام جمعه داریون به نقش ارزشمند بسیج و سپاه در حفظ امنیت و اقتدار نظام اسلامی در زیر سایه ولایت مطلقه فقیه و امام خامنه ای بعنوان ولی رفقیه زمان اشاره و از سردار قاسم سلیمانی در ایجاد این اقتدار تجلیل کرد. و وی را نگین انگشتری نیروهای مسلح نامید.

حاج آقا عزیزی همچنین حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم(ع) را مانند یک بازوی توانمند و به مثابه حضرت عباس(ع) برای خود وبرای ستاد نماز جمعه برشمرد و در خصوص انتخابات مهم هفتم اسفند ماه هم گفت: باید دقت کنیم و به حول و قوه الهی انتخابات 7 اسفند باشکوه تر از دیگر انتخابات برگزار خواهد شد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا