اخبارهمه

گزارش برگزاری برنامه نشست روشنگری با موضوع بهائیت

به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و سی و هفتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به همت حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم(ع) و پایگاههای مقاومت بسیج سید احمد خمینی(ره) و سید مصطفی خمینی(ره) داریون نشست روشنگری با موضوع بهائیت برگزار شد.

در این برنامه که فرماندهان پایگاههای مقاومت،بسیجیان خواهر و برادر،رییس پاسگاه انتظامی،رییس اداره برق و جانشین اد ره آبفای داریون حضور داشتند سرگرد حسینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم(ع) ضمن تبریک ایام پرخیر و برکت دهه فجر انقلاب اسلامی بیان گفت: همه ما مدیون شهدا و مدیون معمار کبیرانقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) هستیم و باید پاسدار خون شهدای گرانقدر باشیم.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات مهم پیش رو اشاره کرد و گفت: وظیفه ما بسیجیان و آحاد مردم ولایتمدار ایران اسلامی حضور حداکثری در انتخابات است و نیت دشمنان ما بر خلاف این خواسته رهبری معظم انقلاب است.البته بعضی از افراد ناآگاه در جامعه هم حرفهایی بیان می کنند که به نفع دشمنان است چنانچه چندی قبل بعضی از خواص مسائلی را بیان کردند که جایگاه مهم مجلس خبرگان رهبری را زیر سوال ببرند از جمله این بیانات جوان گرایی در مجلس خبرگان،ایجاد شورای رهبری بود که الحمدلله با هوشیاری و بصیرت عموم مردم این حرفها در اراده آهنین ملت در دفاع از آرمان های انقلاب و امام و رهبری خللی وارد نکرد.

neshastbahaeeiat1 neshastbahaeeiat2

در ادامه برادر غیبی کارشناس فرق و مذاهب از سازمان تبلیغات اسلامی به ایراد سخن پرداخت.
وی ضمن تبریک سی و هفتمین بهار فجر انقلاب اسلامی به شناخت و درک صحیح شرایط کنونی جامعه و جهان پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) نهضتی را در سن 63 سالگی پایه ریزی نمود که همه دنیارا تکان داد و این کار مسلما با تکیه بر امام زمان(عج) بود.
وی همچنین با اشاره به داستان حضرت ابراهیم (ع)در قرآن کریم بیان کرد: زمانی که مقام امامت به حضرت ابراهیم (ع) عطا می شود این چند مفهوم دارد.1)مقام امامت بالاتر از مقام نبوت است.2)امام کسی است که خدا تعیینش می کند.3)امامت عهد الهی است و به معصوم می رسد.حال با این مفاهیم چقدر امام زمان خودمان را شناخته ایم و چقدر منتظران واقعی ظهور آن یگانه منجی هستیم؟
این کارشناس مذهبی در بخش دیگری از سخنان خود به جریان به وجود آمدن فرقه ضاله بهائیت اشاره کرد و گفت: حواسمان باشد دشمن فریبمان ندهد.برای دشمنان ما مسئله مهم این است که ما مسلمان شیعه 12 امامی نباشیم و هدف دشمنان از تبلیغ فرقه ضاله بهائیت این است که کشور ما کشور امام زمانی نباشد و به دست امام زمان(عج) نیفتد. وی در قسمت پایانی سخنان خود اظهار داشت: هر کسی که می خواهد ارزش کسب کند باید در خانه امام زمان(عج) آن را کسب کند.و از امام زمان(عج) خود باید اطاعت محض نمود همانگونه که حضرت عباس(ع) از امام زمان خودش اطاعت محض داشت و ویژگی خاص و بارز آن حضرت همانگونه که در زیارتنامه شان هم آمده ، ولایتمداری بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا