اخبارهمه

بارش های شدید و مداوم همراه با تگرک در فارس

خبرنگار:علی مختاری|

رییس اداره پیش بینی هواشناسی فارس گفت: به دلیل نفوذ سامانه بارشی از اواخر وقت یکشنبه بیست و چهارم بهمن، بارش های شدید مداوم یا متناوب همراه با تگرک هوای فارس را تحت تاثیر قرار می دهد.

فرید اسماعیل زاده شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:این سامانه بارشی که باعث ناپایداری در اکثر مناطق استان شده همراه با وزش باد شدید بوده و پیش بینی می شود تا روز چهارشنبه ادامه داشته و مجدد از روز پنج شنبه تا جمعه ادامه خواهد یافت.

barandaryon95
وی گفت: بارش های پیش روی علاوه بر ابگرفتگی معابر سبب اختلال در آمد و شد وسایط نقیله شده و امکان طغیان بیشتر رودخانه ها و سیلابی شدن بیشتر مسیل ها بویژه در نواحی غربی و جنوبی و مرکزی استان وجود دارد.
رییس اداره پیش بینی هواشناسی فارس خاطرنشان کرد:شدت بارش ها به حدی است که خطر بالا آمدن سطح آن در نواحی مسکونی روستایی و شهری و همچنین صدمه زدن به ساختمان ها و تاسیسات را بدنبال دارد.
وی اعلام کرد:این توده در مناطق سردسیری و ارتفاعات همراه با بارش باران و برف می باشد که پس از عبور این سامانه بارشی شاهد قابل ملاحظه دما و ایجاد یخبندان خواهیم بود .
این مقام مسوول تصریح کرد: با توجه به بارش برف در نواحی شمالی و نقاط سردسیری و مرتفع استان امکان انسداد راهها بویژه خصوصا در نواحی کوهستانی و گردنه ها وجود دارد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا