داريون نما

توضیح ضروری برای بینندگان داریون نما،صرفا جهت اطلاع

تحريريه داريون نما/

سایت داریون نمابا ياري خدا خوشبختانه جای خود را در میان داریونی های عزیز باز کرده و همانگونه که ملاحظه می کنید دوستان بسیاری با ارسال مطالب و نظرات خود با داریون نما همکاری دارند.

در این میان اما عده ای از کاربران داریون نما انتظاراتی از ما دارند که با هیچ منطقی سازگار نیست.

این دوستان بعضا درباره برخی مسوولین اداراتی که در داریون مشغول به کار هستند تندترین انتقادها و در اصل تهمت ها را می نویسند و انتظار دارند تا ما هم این نظرات را منتشر کنیم.

نکته جالب آن که این کاربران حتی نام اصلی خود را هم نمی نویسند و انتظار دارند مطالب آنها که اصلا معلوم نیست درست یا غلط هم باشد با نام مستعار منتشر شود.

درباره این دسته از کاربران داریون نما باید عرض کنیم ما به جز خدا از هیچ کس واهمه نداریم اما این را هم باید توجه داشته باشیم که نمی توان بدون دلیل و مدرک به انسانی انگ زد و او را محکوم کرد.

سایت داریون نما یکی از وظایف اصلی خود را انتقاد از مسوولین در جهت خدمت به منطقه داریون می داند. اما نمی شود هر حرفی را بدون داشتن ادله و مدرک در یک رسانه منتشر کرد.

مثلا می نویسند فلان مسوول فلان اداره داریونی در شیراز ساکن است و کرایه خانه اش ماهیانه 800 هزار تومان است که این مبلغ از جیب مردم پرداخت می شود.

خوب این در وهله اول یک شایعه است. حالا باید آن را با مدرک ثابت کرد. ما چطور می توانیم این خبر را منتشر کنیم وقتی مطمئن نیستیم که درست یا غلط است و هیچ مدرکی هم نداریم.

یا می نویسند به داد برسید که فلانی خورده و برده و…. خوب اگر مدرکی برای اینکه “فلانی خورده و برده” دارید اول باید به دادگاه ارایه کرد و نسخه ای از آن هم در اختیار رسانه قرار گیرد.

وقتی ما مطلبی بر علیه مسوولی می نویسیم باید مدرک اثبات آن را هم داشته باشیم. همین جا می گوییم خدمت همه کاربران داریون نما می گوییم که گردن ما از مو هم باریک تر است اگر شما مطلبی داشتید و با مدرک ارایه دادید و ما منتشر نکنیم.

تجربه به ما ثابت کرده که در کار رسانه نباید زورمان را به التماس بدهیم. اگر خبری منتشر کنیم این ما هستیم که باید پاسخگو باشیم نه آن فردی که با نام مستعار برای ما خبر یا مطلبی فرستاده و هویتش هم اصلا مشخص نیست.

در ابتدای راه اندازی سایت داریون نما بسیاری از کاربران عزیز گمان می کردند که داریون نما سایت شهرداری داریون است. در صورتی که اصلا اینگونه نبوده و نیست و اتفاقا ما طی مطالبی، انتقادهایی را نسبت به شهرداری داریون مطرح کردیم که حتی منجر به شکایت این نهاد از ما شد.

ما اما  مطلب خلافی نگفته بودیم. نکته هایی را بیان کرده بودیم که مشخص بود. در نتیجه وقتی هم از ما شکایت شد پاسخ مناسب را ارایه دادیم و اتفاقی هم برایمان رخ نداد.

اما نمی توانیم بی مدرک مطلبی بر علیه فرد یا افرادی بیان کنیم. به هر حال بازی با آبروی افراد را نه خدا می پسندد و نه بنده خدا.

در آخر باز هم تکرار می کنیم که وظیفه ما انتقاد سازنده و بیان واقعیت هاست. هرکدام از کابران عزیز داریون نما هم اگر مطلبی درباره مسوول یا ادارات داریون دارند حتما با ارایه مدارک برایمان ارسال کنند تا ما بتوانیم جوابگوی شکایات احتمالی باشیم.

سایت داریون نما وابسته و وام دار هیچ جایی نیست. ما خود را ملزم به حرکت در مسیر ولایت فقیه می دانیم و در این مسیر برای خدمت به مردم منطقه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

7 دیدگاه

  1. واقعا چنین افرادی یا ترسو هستند که نمیخواهند مدارکشان را رو کنند  یا مدرکی ندارند و فقط میخواهند دیگران را خراب کنند و آبروی افراد را در جامعه ببرند یا هدفشان تخریب داریون نما و بدبین کردن مردم و مسولین نسبت به این سایت میباشد.پس راه درست همین است که در حال رفتن هستید .موفق باشید این را هم من صرفا جهت اطلاع عرض کردم 

  2. بازهم سلام ودرودبرمديرمحترم داريون نما.

    واقعا درست ميفرمائيديكي ازدلايل پس رفت داريون همين صحبتهاي بي پايه واساس هست وبوده به اميدآن روزي كه داريون چنين افرادي رادرخودنبيند.موفق وخسته نباشيد0

  3. سلام
    وتشکر از دیدگاه بجای مدیریت سایت ، متاسفانه توی داریون سالهاست که نوشتن طومار ودرآوردن شایعه برای علیه دیگران به جهت غرض شخصی و بازی کردن با آبروی آنان مرسوم شده ، کاش یک لحضه خودمان را به جای آنان می گذاشتیم. مطمئناٌ این افراد فقط حرف میزنند وپای اثبات حرف هایشان به هیچ عنوان نمی ایستند.به امید ریشه کن شدن این گونه شایعات و بالارفتن آگاهی مردم برای طرد کردن این گونه افراد. حق نگهدارتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا